Rektor med “hanekam”

For en herlig dag egentlig!

Sto opp i otta, etter å sovet sikkert 7 timer. Ikke snev av ekle sommerfugler før dagens møte. Godt man får ned skuldrene for noen deler av jobben, etter en 4 års tid 😉

Jeg reiste som “meg selv”, altså totalt fravær av “perlekjeder” og “foldeskjørt”. Og aldri har det spilt mindre rolle hva jeg hadde på meg, eller hvor formell jeg var.

Rektoren som møtte meg hadde “hanekam”. Eller.. Hun KUNNE hatt det. Løs og ledig type, i 30-årene en plass.. Med utseende som en fra Blitz, og med stålkontroll på jobben sin.

 

På toget i dag morges, så jeg ELG fra vinduet mitt. Herlig!

Jeg har spist lunsj på bussen…

 

 

Og feiret “vel gjennomført” møte, som jeg pleier, med en is.  🙂

 

 

Og nå er jeg på toget hjemover, fra langtvekk.. for å spise middag ute med Hr Frodith.

Snakk om super dag da 🙂

 

#møte #jobb

 

12 kommentarer

Siste innlegg