Ren og skjær “jug” selges!

 

Siste nytt på motefronten er “bukser med kurver”, mulig det er “jeans med kurver”. Her mener jeg de selger  ren og skjær “jug”.

 

 

For det kan bare ikke stemme at det er buksene som har kurver. I mitt hode er det sånn at om du har kurver fra før, på kroppen- hvor de pleier å sitte-, så er det mulig de kommer fram bedre med denne typen bukser. Men det er ikke BUKSEN som har kurvene. 

Hvis du er flat som en strek i utgangspunktet, så begynne det vel ikke å bule og kurve seg her og der av disse buksene? Eller er det jeg som har misforstått? Er de med innlegg i rumpe, hofter å mage?

Om man har kurver er det fint, glad dette er litt “på moten” igjen. Er man uten kurver er det også fint. Folk har den kroppen de har, og det bør være bra nok.

Men at noen prøver å SELGE KURVER…i en bukse… Ren og skjær jug, spør du meg..

 

 

#mote #salg #kropp

7 kommentarer
    1. Synes det er smart jeg, med ilagte kurver i buksen, hvis det blir på samme måte som ilegg i bh. Har levd på juge-pupper i alle år jeg 🙂 😀 Men er det det? Ilegg i rumpe og hofter? Har ikke sett det. Men kan tenke meg det kommer.

      1. Nei, tror ikke det er det, derfor jeg føler det er jug. De skal ha det til at vanlige bukser med litt høyt liv, og sving i sømmene, skal være bukser med kurver. 😀 Jeg MÅTTE bare komemntere den salgstrikset de prøvde seg på. Helt enig i at innlegg i bukser tross alt er bedre enn kirurgi, hvis man føler man vil ha det man ikke har. Jeg på min side er glad at kurver er IN, for det har vært mer mitt “problem” tidligere har jeg følt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg