Roald Dahl- ganske enkelt genial

 

Det er vel neppe noe å diskutere, er du ikke enig?
I at Roald Dahl var så genial som det går an!

For en fantasi altså! Barnebøker som voksne elsker og som barna også liker ganske godt 😉

 

 

I går var jeg på “Charlie og Sjokoladefabrikken”, oppsetning på Det Norske Teateret. Jeg var så heldig å få billett av søsters, da en av nevøene ikke kunne være med. Nå er jo ikke disse nevøene småbarn, så her ble det vin og øl på søsters og nevøen i pausen 😀
Vi var de eneste UTEN barn der tror jeg…Men vi forsvarte oss litt med at nevøen min tross alt var søsters sitt barn..Så det så!!

 

Nevøen min sin kjæreste, herlige Kristine, hun lo så hun gråt av all galskapen i forestillingen. For fantasien er jo så rik i dette universet til Roald Dahl. Og Det Norske Teateret har gjort en fabelaktig jobb med å ta galskapen til nye høyder. 
Ekorn på 2,5 meter, minst, var bare EN av de herlige “kostymene” som dukket opp… 

 

 

Jeg koste meg veldig, og startet helgen på best tenkelig måte i går <3 Stykket anbefales på det sterkeste, løp og kjøp billetter I DAG!! 🙂 

 

 

#teater #roalddahl #sjokoladefabrikken

7 kommentarer
    1. Ja jeg er helt enig! Roald Dahl – genial!

      Så herlig at du fikk billett og kunne dra på teateret da, selv om det var synd at nevøen ikke kunne dra. Ser ut til at dere koset dere ja 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg