Rocke sokkene i “Rocky Mountains”…

Tror du jeg juger?
Ikke Rocky Mountains sier du?

Vel…det er kanskje ikke det helt imponerende “fjellet” ala Rocky Mountains, men jeg gjør da mitt til å prøve å innbille deg at jeg befinner meg HØYT til topps i en fjellvegg i alle fall. 

Sannheten er jo at det er kun få centimeter under meg….Men sånt klipper man vekk. Må jo prøve å imponere LITT!

Jeg fant ut at sokkene ville bli synlige og fine i fjellveggen der. Har gått med dem i hele dag jeg, men jeg har ikke fått så mye som et blikk eller kommentar på ulikhetene. Nesten litt skuffende….Jeg tenkte kanskje man kom litt i snakk om verdensdagen for Downs Syndrom med folk der ute, når man signaliserte at man “rokket sokkene”.

Når jeg tenker meg om så jeg INGEN andre med ulike sokker i dag heller… Hm.. Ja-ja.. Jeg har i alle fall “rocket sokkene”, og det er første gang jeg har gjort utendørs faktisk. 

 

Blir litt flirete av å prøve overbevise om at jeg er HØYT til fjells…

 

 

 

Ser du sokkene NÅ!!  (Kari fotograferer og holder styr på detaljene :-D)

 

Har du “rocket sokkene” i dag?

 

 

 

#rockesokkene 

7 kommentarer
    1. festlige bilder og du rocer skikkelig ,jeg har kjolesøndag uten sokker ,kun en strømpebukse ,men jeg har snakket om rocesoks i dag da ,vært i selskap og ingen viste om denne dagen ,så jeg har iallefall lært noen om dagen :=)

    2. Har ikke slike sokker. Du Frodith:) Du finner på mye rare og artige ting som får meg til å smile og føle ung:) En dag skal jeg også prøve slike stunt:)

    3. Kule bilder, så både fotograf og modell har høy kompetanse ♥
      Tøffe sokker også, men de var ikke så iøynefallende forskjellige, så det er kanskje derfor du ikke fikk kommentarer?
      Jeg har strømpebukse på, så da ble det sånn i dag. Men jeg følger med, og ser et par andre på facebook har rokket sokkene i dag. Så det er bra ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg