Rotter og dinosaurer..

 

Hverdagen min består av litt av hvert. Og nå om dagen går det en del i DYR… Og det gjelder både på privaten og på jobb. 

Her snakker vi rotter og dinosaurer. Når jeg sier ROTTER så mener jeg ikke mine 2 søte små: Salt og Pepper. Nei….jeg snakker om rotter …rotter… som i ekle rotter. Som bor ute for det meste og som av og til tar seg INN til folk.. Nå er det rottefritt INNE her, men du husker kanskje at jeg for et par år siden fikk besøk av en rotte innadørs, og jeg ble rotteflyktning hos søsteren min et par måneder til den gikk i fella, og Rentokil tettet hullene. Etter den opplevelsen har jeg mislikt rotter enda mer enn jeg gjorde før. Fysj!!

 

 

I dag tidlig tittet jeg ut av vinduet. Og så tidlig på morgenen virker det som byen er “fritt vilt”… I alle fall så jeg en av disse eklingene som valset rundt i dagslyset. Eller valse og valse… den PILTE så fort at jeg ikke var i tvil om at det var en rotte. Jeg kunne trodd det var en katt(!), men de piler ikke så fort. Så det var uten tvil en giga-rotte!!  Mulig den ikke var like stor som en dinosaur, men likevel da… Glad JEG var inne og den ute 😀

 

Men over til noe mer hyggelig!

 


På jobb har jeg og min supre kollega hovedansvar for uken som kommer, med småttinger og dinosaurer i skjønn forening. Her blir det dinosaurer og andre dyr i alle slags former: digitale, plastdyr, papirvarianter OG vi skal lage våre egne fantasillosauruser som skal bli filmstjerner og greier 😀 Gleder meg VILT til kommende uke!! 

 

 

Jeg måtte jo lage noen eksempler, så elevene ser hvordan man kan gå fram. Jeg simpelthen elsker jobben min! 

 

 

 

 

I dag venter verden, med Kjersti/Minmatgaleverden i den. Vi skal på shopping så klart. 

 

 

10 kommentarer
    1. Æsj og fysj – rotter er ekkelt! Jeg måtte fange en ute på verandaen her i våres…..! Så nå har jeg slutta å mate fuglene – da kommer det vaffal ingen nye rotter! Men dinosaurene dine er supre – kos deg masse til uka – du går alltid all in! God klem 🙂

      1. Ja, i lyset “forsvinner” de… Men hvis jeg er ute og trasker i mørket så er det ikke tyver og kriminelle jeg er mest redd for 😛 Ha en fin dag du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg