Rumper og truser

 

 

Jada… mange går kanskje rundt og ønsker seg en rumpe som denne. Eller kanskje en med ENDA mer sprett… For noen av oss er den tiden omme. Det er bare ikke sjanse i havet å få det til, uten plastiske operasjoner da…

Noen har funnet ut at de skal tjene gull på oss med sagge-rumper.
De skal selge “drømme-trusa” eller “drømme-pantsen”.

 

 

Altså et slags hylster som du skal mose deg ned i. “Drømme-trusa” skal så presse alt du har av kjøtt (les: flesk) på kroppen inn og opp. Hvor det skal BLI AV sier ingen noe om.. Det mest irriterende ved hele dette salget, og som gjør at de iallefall ikke skal tjene noe gull på MEG, er at de bruker modeller i reklamen som DETTE: 

 

 

 

Jenter som er 18 år, og som har sånne rumper fra før, TRENGER faktisk ikke sånne truser!! Og de ville jo uten trusen se helt likedan ut. Ikke rart DE får denne looken om de trer på se hylsteret vel!!

 

 

 

Vi som har sånne rumper som det HER… 

 

 

 

…vi FÅR faktisk ikke sånne sprettrumper uansett hva de prøver å få oss til å tro. 
Hadde de enda brukt en sånn rumpe som utgangspunkt i reklamen så skulle jeg KANSKJE ha trodd på det…Men med den “spretten” de kjører fram i reklamen, så kan de bare glemme å bli rike på MEG i allefall!!

 

#truser #rumper #reklame #lureri

12 kommentarer
    1. Det er noen bukser feks som får rumpa mi til å se litt mer spretten ut, men da snakker vi LITT og sikkert så lite at jeg er den eneste som legger mere til det 😛

    2. Haha, og ikke er det noe behagelig med sånt som strammer veldig heller. Bedre da med løse bestemor truser, hehe. 😊 Ha en fortsatte fin lørdag! 🤗

    3. Hahaha, så herlig innlegg 😀 Dette med romper og truser som er som “wonderbra” for rompa, herregud at noen kan gå på det er jo litt rart 🙂
      Jeg har ingen problemer med rompa mi, forresten. Den duger for meg. God å sitte på og greier 😀
      Håper du koser deg med Ladyen i dag, og håper på innlegg om dette møtet mellom to av mine favorittbloggere <3 🙂 God lørdag, og klemmer

    4. Er ikke så opptatt av rumpa jeg, synes min er helt ok. Men magen derimot, den presser jeg gjerne inn i noe frytkelig stramt truseopplegg om jeg skal være litt ekstra fin. Så er jo spørsmålet da ja, hvor blir magen av? Jo, den flytter seg opp i bysten, så får jeg fyldig byste 😉 Må jo bare være vinn vinn det der 😉 Hehehe 😀

    5. En rumpe eller truse til besvær – ikke veit jeg men det er kjekt å ha begge deler på plass. Ha en fin dag.

    6. hahaha, hadde jeg fått den på en gang, kunne jeg aldri gått på do. Da hadde jeg aldri fått den på en gang til. Ler så jeg skriker her bare ved tanken på hvordan jeg ville sett ut på toalettet. Febrilsk i blikket og hjelpeløs prøvd alle triks på do før jeg kastet hele driten i søpla 😀

    7. heheheh ja det er jo litt sant i det da 😀 det med reklamen ja !

      Ønsker deg en god lørdag 🙂 klem

      (Kommer til Oslo fredag morgen den 3. mai og vil gjerne treffes fredagen eller lørdagen eller…… vi avtaler 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg