Så kunne advent endelig begynne…

Jeg har liksom ikke fått begynt før nå jeg… Jeg har jo vært syk siden november 😀 Tenk det da!! Men nå er jeg på beina…tror jeg. Ser lovende ut i alle fall, så satser på det går rett vei nå.  Så i dag kunne adventen begynne. Med litt julegave-kjøp. 

 

Noe har jeg kjøpt brukt, det er jo så in. Og jeg fant noe fint. Noe har jeg kjøpt nytt, fine ting. Men jeg er langt fra i mål. Begynte jo i dag. Det er ikke så farlig. Jeg skal ikke stresse. Jeg tar det som det kommer. 

 

Så møtte jeg søsters på Byporten for å ta en kaffe. Og så viste det seg at vi var tvillinger i dag, HELT uten å ha avtalt det på forhånd  😀

 

 

 

 

Avsluttet med en middag ute med Hr Frodith. Nå har vi spist “søppel-mat” i 14 dager, eller ikke middag overhode, pga magen min, så nå fortjente vi en skikkelig middag 🙂

 

En veldig fin lørdag <3 

 

 

 

#advent #shopping #julegaver

11 kommentarer
    1. Så bra at du er på beina igjen. Mye folk i butikkene før jul så jeg er glad jeg er ferdig med gavene. Tar en tur i skogen i kveld, der er det stille og jeg kan ta det med ro. Ha en fin dag.

    2. Så godt å høre at du endelig er på beina! 😀 Slitsomt å være syk, og spesielt nå før jul. Da kan du kose deg med julemat på julekvelden, og ellers alt som hører med på denne tida. 🌟🎄

    3. Jaaa! Nå ble jeg glaaad for å høre at du har vært ute i verden og skal kose deg på restaurant med Ut. Frodith ❤❤❤

    4. Knallbra 😀 Utrolig godt å høre at formen endelig er kommet inn i den rette fasen 😀 Og du, det er aldri for sent å begynne med noe du begynner tidsnok med 😀 Lykke til å ha en flott helg videre 🙂 Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg