SÅÅÅ glad kan man bli!!

 

 

Jeg hadde vært og trent. En skikkelig tøff økt. Av en eller annen grunn er det VERRE å trene om sommeren enn om vinteren. Enda verre å motivere seg… Hvem ville trodd DET?? Ikke jeg i alle fall.. 

Men som sagt…. slepte meg ned der med verdens tregeste bein, verdens lengste armer som slepte på verdens tyngste treningsbag og verdens svetteste hode…. Gikk i gang med apparatene, med verdens hissigste fot som sparket meg i rumpa… Ja…min egen fot, ingen slem PT av noe slag… 

 

Ferdig trent gikk jeg på kafé hvor jeg satt og surret for meg selv.. Og da plutselig fikk jeg vite at….

 

 

Hverdagsmagi har skrevet så nydelig om meg på bloggen sin i dag!
En skikkelig framsnakk! Og hun oppfordrer andre til å gjøre det samme. Tenk så fint DET er da! Hvis alle bloggene flommet over av koselige innlegg om andre blogger de liker. 
Alle like jo forskjellig, så det ville bli mange koselige innlegg for mange hyggelige folk 🙂

Jeg ble i alle fall kjempeglad!! Tusen takk Hverdagsmagi! You made my day!

 

 

 

6 kommentarer
    1. Du er og blir bare rå 👍😊

      Når det er varmt er det tyngre på trening, og det merker nok alle sammen av oss ja. Prøver å finne meg et tidligere tidspunkt for å trene. Hos fysioterapeuten blir det så inni granskauen varmt tross at alle vinduer strå åpent på vidt gap.

      Nå har jeg kommet i gang med å gå turer etter 2 uker fravær pga forkjølelse og luftveisinfeksjon. Fysioterapeuten sa jeg kunne begynne å gå rolige turer denne uken. Det gjorde godt 😊

      Ønsker deg en superfin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    2. du er ei positiv og kreativ dame ,så det er vel fortent å få fremsnakk :=) og så utrolig flink du er som trener i sommervarmen ,jeg har sittet nedeved sjøen hele dagen og ikke gjort noen verdens ting

    3. Så flink du er som kommer deg på trening i sommervarmen, men det er kanskje kjøligere der enn ute? Likevel blir man ganske daff i denne varmen, og idag har jeg hatt hodepine pga. for lite væske tror jeg. Krysser fingrene for regn og kjøligere dager, – nå er det finvær tenker jeg! 😉 😀

    4. Når jeg trente hver uke, så syntes jeg også det var vanskeligere å motivere meg om sommeren. I alle fall når det var så varmt som det er nå. Har ikke kommet til Hverdagsmagi enda på min runde i nabolaget, men så at hun hadde skrevet om deg. Så koselig 🥰. Ønsker deg en fantastisk søndag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg