Salt og Pepper i Cafè-kakene

 

Hørtes ikke særlig godt ut kanskje?
Vel, nå er det ikke vanlig salt og pepper, krydderet, jeg snakker om  heller…

 

 

 

Men mer om dette under gledene nedenfor. Ja, for det HAR vært noen i dag også. Selv om jeg er litt survete og sutrete i dag. Og truet med å ikke ÅPNE her i cafèen.. Men vi har åpent, og nå er det tid for å se på de positive sakene denne dagen har brakt med seg:

 

-Salt og Pepper er kommet hjem!! Etter over en uke alene på jobben min. 

 

-Jeg fikk lagt ut tegningen av sjefen på vår digitale jobb-plattform. Og hun var fornøyd med resultatet 🙂 

 

-Jeg har spist masse sjokolade.

-Jeg har lært meg to nye digitale saker.
(Brukt hele dagen på det, og har fryktelig høye skuldre og vond nakke… men likevel. Positivt i forhold til neste gang… :-D)

 

1 kommentar
    1. kjekt å lære noe nytt da selv om det krever mye :=) nå kan du senke skuldrene.
      Min dag har vært spennede og utover kvelden ennå mer spennende for vi er i ferd med å bli besteforeldre igjen :=) og vi håper lillemor er ute før midnatt :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg