Salt og Pepper i media…


Nå skal jeg hilse å si at Salt og Pepper for “kjørt seg” om dagen. Er det ikke filmer som skal lages, så får de plutselig andre “oppdrag”…. Får egentlig “kjørt meg” litt jeg også…for de er ikke BARE greie å ha med å gjøre..

Nå står en digital uke med fjernundervisning foran meg. Og da måtte jo så klart Salt og Pepper bidra. Temaet er “Intervju”. Så i dag var det full rulle med fotografering av Salt og Pepper. Det er jo super-gøy, og jeg har holdt på med dette store deler av dagen. Glemmer å spise, glemmer å gå ut for litt luft…. 

Har ikke vært ute i dag overhode, men ble i alle fall ferdig og klar til mandagen 🙂 

 

 

Intervju. Salt stiller spørsmål…Og Pepper må svare så godt han bare klarer…

 

 

En fin mikrofon fikk jeg til og med tryllet fram 😀

 

 

Journalisten Salt noterer ned alt av underlige svar Pepper kommer med…Og det er ikke alltid så mye fornuftig..

 

 

 

I intervjuene er det jo som regel litt bilder med, hvis det er i en avis i alle fall….så fotografen måtte følge med mens Pepper skrøt hemningsløst av et eller annet, og slang verdensvant ut med armene. Som en ekte super-stjerne…

 

 

Et intervju kan man jo også finne på radio… Så Pepper koste seg med et vaske-ekte radio-intervju, før vi tok helg her…

 

 

Et annet sted hvor man kan finne intervju er jo på internett. Her stilte Salt som modell…

 

 

     

Alt dette pluss mange andre bilder blir undervisningsmateriell på mandag.  Dette skal bli moro!! 🙂 

 

 

 

#saltogpepper #tøyrotter #media #intervju #undervisning

10 kommentarer
    1. Ja de er virkelig aktiv for tiden 🙂 Stilige rekvisitter. Skulle jo hatt stang og pose på mikrofonen, så den ble corona-vennlig, haha, men nå er jo Salt og Pepper fra samme husstand, så da så 🙂 God jobb da, og deilig være forberedt på uka 🙂 God lørdag. Jeg skal på jobb i helgen 🙂 klem

    2. Salt og Pepper er noen kule rotter 🙂 Men hvor er Vaniljeogpepper blitt av? Husker at den kom på besøk til meg en stund på rundreisen sin i Norge for noen år siden og var med på masse moro 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg