Salt og Pepper lader opp til uka..

 

 

I dag krevde Salt og Pepper å få bli med hjem etter jobb. Nå var de lei av arbeidslivet, og helger alene i et lokket lokale. Nå syntes de at de har jobbet litt VEL mye en stund, og krevde å få en skikkelig helg med oppladning sammen med meg.

For til uka kommer det småttiser på deltid, og da trenger de skikkelig oppladete batterier. Det er jo DE som gjør mesteparten av showet de ukene 😀

Dro rett på Jaipur, indisk, med søsters, brorsan og svigerinnen min. 
Og DER måtte de holde seg i sekken… Salt og Pepper altså, ikke de andre.. 😀

Gjett om Salt og Pepper var snurt da!! Masse romstering i sekken, piping og “drama”….

 

 

Så da jeg var nesten hjemme, svingte jeg innom Kiwi for å kjøpe sjokolade.
Ja ikke til MEG så klart… jeg er jo sunnheten selv.

Men uansett hvem det var til så var det i alle fall noen som var lykkelige nede i vesken der. 

 

 

Se på de glisene da!! 😀

 

 

17 kommentarer
    1. Åååh, Salt og Pepper er sannelig heldige! Fikk bli med deg både hit og dit, og i tillegg verdens beste lakris OG en diger sjokolade! Nam! 😍

    2. Oi.. jeg ble SÅÅ glad for å se Salt og Pepper, og klikka meg rett inn her nå, men jaggu hadde du lempet på med indisk mat og nå ble jeg så sugen at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg…. 🐰

      1. Ja, nå er de klare som EGG til uke med småttiser på deltid. Så jeg tenkte vi fikk varme opp litt i helga jeg også. Eller…jeg tenkte ikke… de OVERTALTE meg. Angrer LITT…for de spiste opp halve sjokoladen min!!

    3. Godt for de å komme hjem i helgene også! 🥰 Tenker de koste seg med sjokolade og annet godt nedi veska, så nå er det sikkert ikke noe igjen til deg! 😋😬

      1. Ja da, jeg vet jo det. Og har av og til fryktelig dårlig samvittighet for at de må være der så mye… Hm… Men angrer når jeg ser de spiser opp sjokoladen min ja. Halve platen forsvant, og det var ikke MIN skyld i alle fall!!

    4. Godt at Salt og Pepper veit å stå på krava ! Helger skal såklart nytes laaaaaangt unna arbeidsplassen 😂!

      1. Men du skjønner sikkert hvorfor, når jeg sier at det nesten ikke ble NOE sjokolade igjen til meg!! Frekkinger!! Jeg prøvde å true med at det ble SISTE gang de fikk være meg hjem, men de bare smilte …De tror ikke på meg 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg