Salt og Pepper nyter våren..

 

I dag har vi vært ute og luftet snutene litt, små som store.
Været var litt kjølig, men det er jo NOEN som vet hvordan holde varmen liksom! Og DET holder jo meg varm også skal jeg love… Jeg har mitt svare strev med å holde “kontrollen” på disse to når de er på sitt verste..

 

 

Det begynner jo som oftest ganske fredelig og sivilisert…
I dag var planen bittelitt basketball..
Kurven på Løkka var opptatt…Noen digre slamper med shorts og nummer på brystet regjerte hele banen, og det var ikke sjanse i havet å prøve seg på et bittelite kast en gang… Så vi gikk i parken..

Salt burde egentlig hatt nummer på brystet, hun er en av “slampene” i mikro-størrelse.. Og spiller EGO så det holder!! Alltid!

I dag spurtet hun i vei, med Pepper prustende i hælene:

“Salt!! Salt!! Kast til meg også da!! Jeg vil OGSÅ kaste!”

 

 

Salt lot som hun ikke hørte, satte nesa i været siktet mot en “liksom-kurv” der oppe…
Men slik oppførsel straffer seg, og man kan få seg litt av en “nesestyver” når man går sånn med nesa i været.

Brått lå hun der så lang hun var.. Det er jo ikke spesielt langt, men vondt gjorde det likevel.. Aller mest i stoltheten. Hun var flau så det holdt. Og selv om hun er ganske hvit kunne jeg se en blek rosa-farge bre seg over snuten hennes..

 

 

“Hå-hå!! Du lurer ikke meg!!” 

Pepper regnet med dette var skuespill, for å få beholde ballen for seg selv, så han tok løpefart og KASTET seg over henne:

 

“JEG skal ha ballen litt OGSÅ!! Slipp den!!” 

 

 

Ja…. da var det nok for MEG, for å si den sånn..

Det krever sin dame å holde styr på disse ute blant folk. Svetten haglet og håret klistret seg til ansiktet på meg. For at jeg ikke skulle bli tatt i “dyremishandling” der ute i parken, fant jeg ut at det var best å få dem i hus igjen. Jeg stappet dem i sekken, og trampet irritert hjemover..

Når sant skal sies så ligger de fremdeles oppi sekken.. Og der akter jeg faktisk å la de ligge noen timer!!

 

 

#saltogpepper #tøyrotter

5 kommentarer
    1. Jøss for noen våryre krabater 😀 Håper det ikke kommer en back clash med vinter igjen… 😀 Gode tanker for en ny uke med sine utfordringer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg