Salt, Pepper og jeg på eventyr…

 

 

 

He-he…I dag har vi rett og slett vært på eventyrfabrikken en tur, Salt, Pepper og jeg. Eller vi var ikke inne da, men vi skal få alle til å TRO at vi har vært det. 

 

 

 

 

Jeg driver og lager en film til, som skal bli undervisningsmateriell. Med tegnspråk så klart. Det blir eventyr. Og disse små snuttene du ser under her er bare en liten innledning til eventyret. (“snuttene” under her skal redigeres litt da, for nå KAN jeg det 😀 )

Så her får du en liten sneak-peak fra deler av filmen jeg lager...

 

 

 

 

 

 

 

Mange rare figurer på besøk i Eventyrfabrikken….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Håper du har hatt en bra dag. Det har i alle fall jeg 🙂 

Nå er det middag her!

 

 

 

 

#video #film #saltogpepper #

5 kommentarer
    1. Hei på deg!
      For noen herlige videosnutter du hadde her 😀

      Herlige figurer og fargeglade innslag 😀

      klem og håper du har det bra <3

    2. Så herlig! 😃 Du egner deg helt supert som skuespiller, – blir sikkert en artig film dette! 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg