Sånn skal en juleferie startes!

 

Ja…for MEG da…Må understreke det, jeg vet at ikke ALLE synes dette er måten å begynne juleferien på…
Hvordan da? Jo..ved å være på jobb.. Det er nemlig der det begynner:

Kjolefredag. Starte fra mårran av, med en liten dans på kontoret. Kjole så klart. Det er fredag jo. Kjole med reinsdyr på, hvis du ikke har lagt merke til det før. Det er jo jul snart jo.  Blånisse på vei mot ferie

 

Salt og Pepper pynter kontoret. Klokka er 07:30. 
Jeg har hemmelige oppdrag på jobb. Ting jeg synes er veldig gøy. 

 

Og plutselig popper det opp julekalender-oppdrag fra trivselskomiteen:
“Spis frokost under bordet og ta bilde av det”

 

 

Jeg var jo ferdig med frokosten for leeeengst, da den posten kom på workplace. 
Tok en light-variant av lunsjen i stedet for. Bare vann. På slanker´n kanskje?

 

Ellers har jeg for det meste sittet VED bordet, og skrevet, og gjort andre viktige og morsomme ting. Samt hatt en lang, hyggelig og faglig samtale med en kollega! Altså en sosial og flott dag på jobb, som jo er en utmerket måte å starte ferien på  spør du meg 😉 

 

#ferie #jul #jobb #kjolefredag

8 kommentarer
    1. Se der er den fine koko-kjolen din! 😍 Ser at du har drukket deg helt under bordet, hihi, – artig oppdrag da. Kos deg masse med juleferie! 🤶🎄🎅 Her er det skole t.o.m den 22., men så er ikke smittetrykket så stort heller.

    2. Var i by i ettermiddag og skaffet meg ny dress. Tor det er snart 4 året på rad at jeg skaffer ny dress til jul – blir nesten en tradisjon. Juleferie med ribbe, pakker og smittevernstiltak. Selv nissen må bruke munnbind under skjegget men det er greit med en ny utgave av jula. Ser ut at du er klar for juleferie så pass må rikelige vitaminer og nok av søvn. Søvn er en fin medisin. Her blir det tidlig kveld for i morgen venter frisøren og visakort skal på turne i ysme butikker i morgen. Ha en fin kveld.

    3. Den kjolen er veldig fin og “julete”. Ser ikke ut til at du trenger å “leve” på vann, men greit å være litt nøktern de siste dagene før jul. Så kan en kose seg med julesnadder om ei knapp uke.💜

    4. Den kjolen er veldig fin og “julete”. Ser ikke ut til at du trenger å “leve” på vann, men greit å være litt nøktern de siste dagene før jul. Så kan en kose seg med julesnadder om ei knapp uke.💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg