Sånt straffer seg!

Når hele uke går med til å sitte DYPT nedgravd i en sofa etter man kommer fra jobb i sene kvelden, så sier det seg selv at: slikt straffer seg!

Det er jo ikke sånn at jeg er akkurat har vært noen “lathans” siste årene, når det gjelder jobb i alle fall. Der blir det mer og mer og gjøre, og jeg opplever at jeg har mindre og mindre tid å gjøre det på. Det blir derfor mange sene ettermiddager, som gjør at jeg er HELT utladet når jeg kommer hjem. Det er mulig jeg er SKIKKELIG dårlig på å disponere og være effektiv, men jeg får ikke til på annen måte. 

 

 

 

Men altså: Med fullt kjør på jobb, hver dag, blir det liten tid til sånt som trening også i ukedagene. Mulig jeg lager meg dette som en unnskyldning….Hva tror du? 😀 Men sånt straffer seg da…uansett. For hvis jeg ikke “vil” trene i uka, så samler hele treningsøkten seg til helgen. For 2 ganger i uken SKAL jeg gjennomføre!! Noen mål har jeg satt meg, og jeg er en såpass sta Frodith (ja er Tyr), at jeg viker ikke fra sånt!!

Nå ligger altså 2 dager med morgentrening foran meg. Enten jeg vil eller ikke.
Men jeg vil egentlig litt…I alle fall i dag… Spørs om jeg er like happy i morgen….

 

 

Jeg har lagt ut en liten belønning til meg selv etter trening, og da ble jeg så glad ved tanken på DET at da ville jeg i ALLE FALL! 😀 Lettlurt!

 

 

7 kommentarer
    1. Når du har mer enn nok å gjøre på jobb, så er det vanskelig å trene i ukedagene, men regner med at du ikke sitter helt stille på jobb heller. Superflink som tar det igjen i helgene, og belønning må man ha! 🙌💪👍

    2. Hehe, veldig greit når man klarer å lure seg selv 😀 Men kanskje er du for streng med deg selv? Hvis du er sliten, er det kanskje ikke trening kroppen roper etter, men hvile? Kunne du vært fornøyd med én gang i uka? Til du får mer overskudd? Jeg tenker det er lurt å bygge opp overskudd, og så trene. Men det kommer jo også an på HVOR sliten man er 😀

    3. Det er ikke lett å få trent i uka når det er så mye å gjøre. Klarer du 2 dager i helga, så er du jammen meg flink!

      Så det er derfor jeg også klarer å gjennomføre slike ting altså…at jeg er tyr 😉

      God helg! Klem <3

    4. det er lett å komme i denne fella ,hører mange si det og særlig lærere,mye å gjøre på mindre tid ,synd det er den veien det går da ,lykke til med trening og nyt belønningen hva enn det er :=)jeg skal måke snø for uute laver det ned ,fin trim det også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg