Se hva JEG har fått!!

 

I pausen på jobb i går var det en som ga bort masse smykker. 
Ikke noe er som gjenbruk! Man har noe som man ikke vil kaste, men man må bli KVITT det. 
Hva er vel bedre enn å la noen andre ta en titt på det, og faktisk slippe selve kastingen. Det er alltid noen som kan like det samme som deg, og når det bare blir gitt bort i tillegg da!

 

Jeg plukket med meg et par jeg helt sikkert får bruk for på en eller annen måte 🙂

 

 

 

Gir du bort smykker, klær eller annet du er ferdig med?
Eller kaster du det?

 

 

#gjenbruk

14 kommentarer
    1. Knallbra. Nei, det er da ikke noe jeg kaster. Jeg har gitt bort ganske ofte og det er faktisk gøy å se at andre bruker det jeg ikke lenger trenger. Klemsiklem 🙂

    2. Jeg liker gjenbruk ☺, gir mest til Frelsesarmeen. Fine smykker, det er hyggelig å få noe.
      God helg ☺

      1. Ja, veldig ok å kjøpe noe på Fretex også. Har funnet noe fint. Tror jeg skal gå en liten tur på den som er i nærheten her i dag :-)Og så en liten kafetur 🙂

    3. Jeg har aldri gitt bort noen smykker, men klær går i Uff-containeren eller tilsvarende! 🙂 lekre smykker – det nederste er min favoritt <3

      1. Jeg er alt for dårlig på Uff-containeren. Hadde en økt her med kasting, og da ble det bare i søpla. FY på meg. Men jeg hadde min grunn. Ja, disse to, vet ikke hvor mye jeg kommer til å bruke dem. Men jeg kan jo gi bort også 🙂

    4. Så fine smykker 💕 Jeg gir bort til kjente, og så har både KappAhl og H&M innsamling av klær, mot at du får en verdikupong/rabatt ved kjøp.

      1. Ja, de var litt fine 🙂 Ja, riktig at H&M har sånn. Det hadde jeg nesten glemt. Kanskje jeg bør ta en økt igjen på et sånt sted å legge fra meg litt. Men i dag skal det ting INN 😀

    5. Så fine di var da ! Gjennbruk er jo helt topp det.. Jeg gir til Fretex eller Kirkens bymisjon..og av og til spør jeg en av søstrene mine om det er noe jeg tenker kan passe til dem.. God helg fra Mjøndalen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg