Se hvem jeg møtte!!

En fantastisk dag på farten. Litt bilkjøring. Stoppet på en fin rasteplass, og strakk litt på beina.
Ankom Fargernes camping i 14-tidag og fikk komme rett inn i leiligheten.

Her bor jeg og Salt og Pepper i fin seng i “stua”. Som også er kjøkken.

 

 

 

Kjapt ut for å bade. Ligger rett ved leiligheten. Fikk akkurat kommet ned trappa da jeg hørte en hyggelig stemme: Det var Fruensvilje!!! SÅ moro! En kjempekoselig blogger. Vi har prøvd å møttes en gang hun var i Oslo-området. Men da passet det ikke for meg.
Nå sto hun plutselig foran meg, og var der på campingen. Det var perfekt! Hun visste jeg skulle hit, jeg visste ikke at hun var her. Luringen! 😊

Hun var akkurat som jeg hadde tenkt meg. Kjempehyggelig dame! Jeg følte jeg kjenner henne godt fra før, vi har snakket mye på “bakrommet” opp gjennom tiden 🙂 Vi fikk en hyggelig stund på brygga der.

 

 

Noen søte ender var også innom 🙂

 

 

#reise #camping

 

10 kommentarer

Siste innlegg