Shopping, null sjampanje og sånt..

 

 

Det er lite sjampanje og sånt på våre turer. Vi drikker ikke stort (ingenting). Så da har vi råd til litt shopping. Jeg har blitt ganske flink å kjøpe brukt også. Men noen ganger finner vi butikker som ikke finnes i Oslo, med stoffer som ikke klør (jeg synes alt klør) fine farger og ikke verst pris. Så da ryker jeg på litt shopping av ubrukt også.

 

 

Kjøpte også en kunstbok av en kunstner jeg ikke kjente til. Herlig uttrykk. Kommer garantert til å kjøpe mer av han 🙂

 

 

 

 

 

 

Da er jeg hjemme i sofaen igjen. Har hatt en strålende tur til Tønsberg. Rukket over utrolig mye på 2 dager. Og når jeg drar med søsteren min, som i tillegg er en av de beste vennene mine, da er det avslappende og moro på en gang 🙂

 

 

Anbefaler deg å ta en titt på dette innlegget:

Når man er vokst opp med “barne-tv-en fra helvete”

 

 

9 kommentarer
    1. For en flott kunstbok! Bruktbutikker er toppers og så er det bra for miljøet at vi gjenbrulker så det er gull. Genseren din er superfin den også søs <3 stooor klæm <3

    2. Nydelig genser, akkurat sånn en trenger å krype inn i nå.
      Tom Erik Andersen har hatt en eller flere utstillinger på Galleri Klevjer som ikke er så langt herfra og som jeg er innom med ujevne mellomrom. Liker bildene hans.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg