Shopping og champagne??

 

Ja…er det ikke det “jente-turer” består av da? I tillegg til spa og sminke og pute-krig i store dobbeltsenger i pysjen?…

Vel…. skal ikke skryte på meg verken champagne, spa eller putekrig i dobbeltseng akkurat. Litt for redusert fremdeles til det…Her friskner man ikke til med kanonfart akkurat! 

MEN.. Jeg har shoppet så det holder! Det meste uprøvd! 😀

 

 

Du som har fulgt meg en stund husker kanskje den forrige Sverigeturen min, i mai? Karlstad med søsters. Da kjøpte jeg denne søte blusen. (bildet over).  Feminint snitt: inn i livet, liten kappe nederst, søte kappe-aktige ermer.

Jeg er jo ikke “utpreget feminin”, men jeg liker å føle meg litt jentete på en “røff” måte, så disse blusene er perfekte med litt rufsete jeans, eller skjørt, tjukke sprømpebukser og army-boots.

Jeg var i Grebbestad med bror, svigerinne og søsters i går, da vi besøkte min bror på en hytte i nærheten. Mange fine butikker i Grebbestad, og da jeg fant samme blusen som over her, i svart, så var jeg “rask på labben” med kortet…RETT i posen!

 

 

 

 

Den svarte blusen blir kjempefin til denne shortsen jeg kjøpte også tenker jeg. Shorts med tjukke strømpebukser så klart 🙂

 

 

 

Og plutselig fant jeg denne “tightsen” med morsomt mønster. Kan brukes som bukse også. Lommer og greier. Rett i posen den også. Orket ikke prøve. Og når det er “one-size”, så MÅ den jo passe?? Til ALLE faktisk!

 

 

Hvis jeg kvikner til litt utover dagen skal jeg prøve meg på litt antrekkbilder. Altså klærne PÅ kroppen 😉

 

 

#klær #shopping #tur

18 kommentarer
    1. Så fine klær du har fått kjøpt, og shopping hører med på tur. Godt å komme seg ut litt, spesielt når man har måttet ta det med ro så lenge.

      1. Ja, det var litt deilig, men fryktelig sliten og vondt etterpå. I dag har jeg vært kort tur ute og tatt bilder av klærne, på vei til stemmelokalet 🙂 Nå blir det mer sofasliting 😀 Håper det er bra med deg 🙂

    2. Det var mye fint tøy du hadde kjøpt deg. Gratulerer. Forandring fryder og det gjør seg med noe nytt av og til.

    3. Fin i antrekket på bildet og fine nye klær du kjøpte deg..ser dem gjerne på ja 🙂 Champagne blir det lite av sånn i det heletatt.. Klem og fortsatt god bedring <3

      1. Har vært ute en tur for å stemme, tok noen antrekksbilder på veien 😀 Med shorts og bluse 🙂 Ja, lite champagne her også 🙂 Klemmer <3

      1. Ja, det ble spennende å prøve på etterpå 😀 Og nå er det gjort 🙂 Og jeg er hjemme igjen på sofaen 😀 Klær på kropp og foto av det, på vei til stemmelokalet 😀

    4. Stilig! Og gøy med shopping da! Det hjelper godt på brustne ribben det 😀 😀 Litt champagne tror jeg og du hadde klart, men kanskje ikke putekrig 🙂 Kos dere videre . klem<3

      1. Ja, det hjalp litt det. Kjøpte det uprøvd, men shorts og bluse var perfekt. Buksen må jeg finne på noe lurt med, men skal prøve å “få den til ” senere 😀 Litt rar i stoffet, blir litt sånne “ruller”/riller når man får den på.. Jeg kom hjem i går, så har prøvd klærne, vært og stemt, og tatt antrekkbilder på veien 😀 klemmer <3

      1. Har tatt noen antrekkbilder her hjemme nå.Kom hjem i går. Fikk meg en tur ut i stad for å stemme, så da tok jeg noen bilder av klærne på også. Legger ut senere 🙂

      1. Ja, turen var ok. Har et ribbeinsbrist så har mye vondt, men var hyggelig å se noe annet enn sofaen hjemme et par dager 🙂 Takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg