Shopping som oppvarming

 

Når man skal gjøre noe som ikke er SÅ moro nesten hele dagen, så gjelder det å varme opp med noe gøy. 

 

 

Så jeg og søsters er på vei på shopping på Outlet Vestby, før vi skal rydde i huset. Varme opp med litt shopping altså. På Oultet er det jo BARE billige saker…og mye sportssaker…Jeg trenger jo å begynne å trene, gjør jeg ikke? 

Ja…du hører unnskyldningene komme rennende ut her, for å “få lov” å shoppe litt? He-he..

 

Ha en strålende lørdag så lenge! <3

 

 

Hva er din plan for dagen?

 

 

#shopping #outlet #klær

11 kommentarer
    1. Det er alltid lurt å starte dagen med litt shopping 😉 Og i hvert fall på et Outlet. Her skal dagen gå til skolearbeid, bare jeg får satt i gang (er litt for god på å utsette).

      Håper du har en fin lørdag <3

    2. Så lurt med litt shopping først. Her er det taco til lunsj, venting på barnebarnet som skal overnatte, litt hobbygøy og avlapning. Ikke alle dager er like greie, men vi får ta en dag av gangen. Nå har jeg jammen to ting å glede meg til neste uke og det er ikke værst til å være meg. Synes alt har gått skikkelig baklengs det siste året, så det er godt med en lysning. Ønsker deg en fin dag med rydding, shopping og søsterkos. Klem 🙂 Herlg bilde!

    3. Lykke til med hele dagens innhold 🙂 Her er det ikke så mange planer. Men skal innom hallen å få med meg siste hjemmekampen til håndball laget 😀

    4. Shopping er toppen når man trenger klær på kroppen. Har alt vaska tøy og besøkt kiwi. Men dagen er lang så det blir nok en tur til på kiwi. Skal snart en tur i skogen, venter med skitur til i kveld da det er litt kaldere. Ellers må det alltid vaskes og ryddes. Noe bytur blir det ikke for jeg er nok i sentrum ellers i uka. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg