Shopping-trangen tar seg opp…

 

Jeg har ikke vært i butikker for å shoppe på 2 måneder. Det måtte en corona-krise til for at jeg skulle roe ned litt tydeligvis. 
Nå har det imidlertid begynt å ta seg opp en liten shoppingtrang igjen, selv om jeg ikke har tenkt meg i butikker ennå.. 
Satt og surfet på nettet og denne Desigual-kjolen fant jeg HER

 

 

Siden alle Desigual -butikker er borte-vekk både HER til lands og i Gøteborg (ikke at jeg kan dra dit med det første…), så burde jeg jo ha lov å handle litt på nett…ikke sant?

Denne her ville vel kle meg tror jeg…og minner jo bittelitt om denne jeg kjøpte i fjor på Urban Gipsy.

 

 

Bør jeg klare meg med denne her…?

 

 

 

Eller fortjener jeg litt nettshopping nå?? 😀

 

Å JØSS som jeg gleder meg til sommeren og alle kjoledagene 🙂

 

 

#klær #mote #shopping

3 kommentarer
    1. Den kjolen fortjener du! Jeg var et kvarter fra å kjøpe akkurat den kjolen selv sist jeg tilbragte et par timer på Desigual i Spania, hihi 😀 Men jeg er for kort, og kjolen var for lang…

    2. Du fortjener absolutt litt nettshopping! 😀 Etter SÅ lang tid uten shopping, er det på tide. Du som bruker kjole så ofte kan ikke ha for mange av de!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg