Shopping uten champagne…

 

Trenger ikke champagne jeg, når jeg shopper. (du husker reklamen om shopping OG champagne…?)
Nei, jeg blir jo nemlig nesten rusa av å fly rundt inne på Desigual. Fargerne spraker og sprudler, jeg sjangler mellom stativene, tørr i munnen og “sulten” på alle fargene…Ja.. du skjønner? Her er det jeg kjøpte i dag, både her og der… Ganske indianer/hippie-preget.. Passer for meg 🙂

 

 

 

 

 

 

Buksene er IKKE fra Desigual, men en annen butikk. Missay. Har kjøpt ting der før også. Lommer på sidene. Billige. Vi skal også en tur til en bydel som heter Haga, hvor det er mye små-butikker. Der kan det bli litt gaver til andre. Blir nok en annen dag 🙂

 

Ha en fin kveld!! <3

 

#shopping #klær #nordstan

 

12 kommentarer
    1. Se der ja! Desigual sine klær er så fargerike og fine, klær til å bli glad av 🙂
      Heldige du som har fått tak i slike skatter <3

    2. Så mye fint du har kjøpt, og den toppen du viser i dagens innlegg kler du så bra, – fargerik og flott! Kos dere videre! ❤️

    3. Så herlig å se hva du kjøper. Nå kan våren komme skjønner jeg. Jeg var med en venninne her om dagen og i butikkene var det så mye farger! Tror jeg skal tenke litt på det framover. Mer farger, mindre sort kan man si! Herlig med tur. Kos deg massevis! Klem 🙂

    4. Se her var det mange godbiter i din stil. Jeg skjønner jo godt hvorfor du liker den butikken og velger å dra dit igjen. Når man finner en butikk man trives i så er det nesten så det blir vanskelig å velge blant alt man ønsker seg. Når jeg er ute på sånne handleraid så kommer jeg gjerne hjem med litt mer enn det jeg tenkte før jeg gikk inn i butikken…. Lett for 🙂 Kos deg videre pæ miniferien. Klem <3

    5. Flotte klær! Liker veldig godt den fargerike blusen og T-skjorta med Senorita’n bakpå! Kos deg videre på ferie. Deilig å få et avbrekk fra den vante tralten! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg