Shoppingdag…

Siden været ikke er HELT på vår side, så fant vi ut at vi måtte dra på shopping i dag. Rygge storsenter. Fikk ikke kjøpt noe jeg, men søstes fikk kjøpt seg kjole. Og jeg har jo kjøpt meg hvit topp og ny bukse før vi kom hit. På Outlet i Vestby. Og lunsj på cafe ble det jo så klart 🙂

 

 

 

Kjørte forbi Rygge kirke. Den er fra 1814, ganske fin synes jeg. 

 

 

Prøvde oss på å komme over tll Lille Danmark i dag også. Men det ble ikke noe av i dag heller. Det er høyvann hver gang vi prøver, så tar ikke sjansen..Selv om de sier det bare går vann til knes på det verste… 

 

 

 

En annerledes camping -dag 😀 Men nå er vi tilbake, drikker champagne, spiser jordbær, skal spille badminton, yatzy og lage salat til middag 😉

 

#camping #shopping 

 

 

5 kommentarer
    1. Kjekt å dra til et senter…Har vært på dette senteret flere ganger jeg og pol er det også der….haha…
      Kos dere med Champagne…

    2. En innholdsrik dag det! Moro å gå å kikke på kjøpesenter, – ikke alltid man finner eller behøver å kjøpe noe. Fin gammel kirke! Det hadde sikkert vært moro og gått over der, – må bare passe på når det er lavvann (her finner du litt info om tidevann i området ved Moss: https://soltid.no/tidevann.php. ) 🙂
      Kos dere videre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg