Sinnataggen

I dag burde noen og enhver “gå planken”, bare så det er sagt…

Jobbdagen har vært ganske så pyton, det skal være visst. Men den største grunnen til å “svinge sverdet” er det blogg-opplegget som har skylda for.
Jeg har blitt “tvangsflyttet”, kastet ut av den koselige blogg-blokka jeg bodde i, og puttet inn på et sted hvor jeg er Viggo Venneløs… For her på den nye plattformen finnes ingen ” venner” å prate med på bakrommet. Fordi det finnes ikke bakrom, og ingen venner som “følger” etter meg i “gangene”…
Ikke vet jeg hvordan jeg skal lukke opp døra til blogg-blokka nesten en gang, og da er det vanskelig å invitere noen inn..
Så enn så lenge, er julekalenderen min avlyst. Salt og Pepper får sove inntil jeg skjønner om noen fremdeles ER på besøk her. Jeg SER nemlig ikke gjestene mine så sant de ikke legger igjen et spor etter seg.
En frustrert Frodith skal øve litt med sverdet her bak, så får vi se om noen må gå planken i løpet av uka 😉

37 kommentarer
      1. Ja, håper jo dere finner ut av det. Jeg vet ikke hvordan det ser ut for dere å kommentere lenger. Men det er mye snakk om roboter og greier hos alle jeg er inne hos 😀

    1. Jeg ser Kjersti foreslo det jeg har tenkt på en stund, å lage en side eller gruppe på Facebook hvor bloggere kan publisere sine innlegg. Og nå er det virkelig på tide å gjøre det. Men synes jammen det er dumt at det lages til noe så irriterende som å endre på alt som var så bra.

      Det frister liksom ikke helt å fortsette når det skal bli så vanskelig å få oversikten.

      Håper jobben og alt ordner seg for deg, men forstår deg godt om du nå koker over, for sånt er ikke kjekt i en tid da vi alle liksom skal kose oss.

      Masse gode klemmer fra meg <3

      1. Nei, ikke noe gøy. Men litt lettere i dag uansett, for nå VET Jeg hvilken dør jeg skal inn i det minste. Jeg er en sta en, så kan ikke gi meg med EN gang, liker FOR godt å blogge. Men jammen ble det litt mer slitsomt ja..

    2. Å kjære vene, neiånei… jeg har heller ikke blitt flytta over ennå, stiller meg bak jernbanefrua her og holder meg fast. Dette hørtes ikke greit ut…
      Sender deg en klem og varme tanker<3

      1. Nei, det ER ikke greit. Men jeg er jo rene fagmannen når dere kommer over tenker jeg 😀 Ha-ha Takk for at du gadd ta turen over til meg i nabo-blokka 🙂 Jeg skal prøve å ha noe hyggelig her i helgen for folk, en mini -kalender må jeg få til, men daglig går ikke nå…Jeg mistet totalt oversikt og piff..

    3. og jeg som trodde du var syk eller att noe alvorlig hadde skjedd siden du ikke dukket opp inne på blokka vår,dette var kjedelige greier ,og slik jeg skjønner det skal vi alle flyttes etterhvert ? nå ser jo jeg att du har lagt ut kalender i dag ,det var solliv som sa hvor jeg fant deg,skal huske på det og komme inn på besøk,så håper jeg ting ordner seg så vi finner hverandre litt lettere.Stor trøsteklem

      1. Det blir ingen enklere måte. Eneste greia at etter dere har kommet over, er vi alle i samme båt. Alle sitter uten venner, så da MÅ vi bli flinke å poste på facebook, og lage en egen blogg-blokk der inne 🙂 Med oss gamle gjengen 😀 Så ikke syk, men blir ikke noe mer kalender midt i dette rotet. Jeg får gjøre litt enklere ting utover til jeg får til dette.. Koselig du kom på besøk her <3 Klem <3

    4. Der var du jo, på fremsiden av blogg og alt og det 🙂 Du må nok flytte bort i FB-blokka, og samle vennene dine der. Hva med å lage en FB-side hvor vi fra “blokken din” kan poste våre innlegg, så kan vi følge hverandre der? Kan bli koselig det og vettu. Det går seg jo til, sånn litt etter litt. Men driv på og veiv med sabelen, tramp og rop litt, så får du det ut 🙂

      1. Ja her skal hoder kuttes og sabler rasles med en liten stund. Jeg må få ut litt steam. Det er for JÆVLIG på jobb om dagen også. Vi er INGEN på jobb, alle blir syke, hele tida.. Og ungene bare kommer og kommer. Julekalender blir det bare når jeg har overskudd og KAN ting, så jeg får se etter helga, om jeg har blitt litt klokere. Nå er jeg IKKE klok.. Og venneløs.. Ja, kunne laget et annet treff-sted, en kafe kanskje 😀 Men jeg vet ikke hvordan jeg lager sånne sider vet du 🙂 Klemmer og takk for besøket 🙂

    5. Er dette en dårlig spøk fra blogg? Snakk om skjit! Skjønner ikke helt hvorfor de endrer den sånn at den blir slik som dette, ødelegger jo alt på en vipps om det ikke bare er en mellomstasjon før den blir slik den skal være? Sender over en diger klæm søs <3

      1. Ingen mellomstasjon tror jeg, bare veldig veldig DUM blogg-blokk. Jeg er ensom her borte, og skjønner ikke noe. Og har ingen venner og ingen naboer og ikke vet jeg om folk leser heller for ser ingen statistikk 🙁 Jeg er for voksen til dette, liker ikke forandringer … du er ikke flyttet..? Nå ble det ikke mer kalender på meg, mistet helt piffen av dette… Klemmer og takker for at noen gidder komme over til meg her i min ensomhet 😮

    6. Ja nå kom ikke dette innlegget opp hos meg..så er nok noe riv ruskende galt..men de ber jo om tålmodighet på blogg.no..og de har ikke skrevet noe om at alt skal bli annerledes for oss..så jeg håper og tror fortsatt..at dette bare er en midlertidig løsning…Håper det..for jeg er ikke flink med nye ting..så da tar nok jeg en permanent pause også…Skjønner at du lar kalenderen vente..for er ikke gøy når man må lete og ikke vite om noen er innom….Vi får håpe det er midlertidig….klem fra meg Toini

    7. Som jeg skrev på face for litt siden – dette føles ikke bra :/ I feeden (som jeg foreløpig har…) ser jeg fortsatt alle jeg følger unntatt dine fra i dag.. ser dine fra i går. Ingen hyggelig førjulsgave fra blogg.no.

      1. Helt enig, ingen fin julegave. Dumt tidspunkt. Jeg irriterer meg på at jeg ikke finner statistikken. Og ikke klarer å lage header… Jeg får bli Facebook -rotte i stedet for 😀 Når dere sakte men sikkert blir flyttet over dere også, vil dere kjenne panikken. Jeg orker ikke løpe ut av blokka å lete opp alle andre i den andre blokka i dag, pga jeg må finne ut selv hvordan ting fungerer. SÅ besøk fra MEG blir det ikke på en liten stund..

      1. Det kan du si … Det er sikkert greit for de STORE bloggerne, men for oss små er det noe dritt… Og vanskelig å lære nytt… Jeg vet ikke hvor mange som har vært innom i dag, men jeg er veldig glad for dere som tar turen selv om jeg IKKE bor hos dere mer 😮 SNUFS… Takk for besøket <3

    8. Åh, gleder meg vel ikke stort til det skjer meg heller da, bare vært krøll hos meg også i dag – men jeg er ikke flytta over enda… Det blir med andre ord bare krøll en tid fremover, men jeg håper at vi finner hverandre igjen veldig fort. Godt jeg husker mange av blogg vennenes adresser, så må prøve å holde fast i rekka på skipet 😉

      1. Du skal slippe å gå planken 😀 Nei, vi må huske navnene i hodet, for det er ingen naturlig måte å få sett dere på. Jeg orker ikke i dag, har balet så mye med dette nye, men kommer sterkere tilbake. Men kalenderen og Salt og Pepper får hvile litt.. 😮 TAkk for at du kom innom 🙂

    9. Så sant! Men det er likedan for oss som er på gamle løsningen fortsatt og… Vi ser ikke de som er flyttet over til ny! Så du er ikke alene…! 😉

      1. Skjønner, men etter det jeg forstår så vil du ikke SE meg når du kommer over her heller, for de HAR ikke feed, virker ikke som de skal HA det heller. JEg har mast som en gal på en stakkars dame i hele dag…Dere som er der fremdeles har hvertfall hverandre, jeg har IIIIIINGEN 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg