Sirkus-artister!

Ja, jeg får kalle oss det… 
Jeg har nemlig vært på sirkus i dag! Eller i alle fall nesten. Vært og spist igjen på Pincho Nation. 
Temaet der er sirkus, og det går igjen i alt. Fra pynt og inventar med sirkuspreg, til sirkusdirektører ikledd direktør-drakter som viser deg til bordet med pop-corn som “starters”. 

 

 

Og siden jeg og Merethe (verdens beste kollega som ikke er kollega mer) så ut som noen klovner i dag begge to, så får det bli våre titler her i dag. 

Da jeg var på vei hjem etter restaurantbesøket spurte jeg Merethe om hun hadde noen fine bilder, for jeg så het “gal” ut på de jeg hadde tatt. Da fikk jeg disse, og lo høyt, ser jo like gal ut på disse. Begge to gjør 😀 Klovner!

 

 

Men maten er nydelig, og deilig med mange små retter, som kom etter at vi hadde bestilt på appen. Måtte vente en stund, fordi noen hadde vært og “snoket” vår mat først. Så de måtte lage om igjen. Men når den kom var den skikkelig deilig.

 

 

Og Merethe er alltid morsom og koselig å være sammen med. Jeg er SÅ glad vi fortsatt holder kontakten, selv om vi ikke jobber deler kontor mer. Vi har delt SÅ MYE i mange år, jobbting, private ting, kjenner hverandre veldig godt etterhvert. En venn for livet <3

 

 

På do finner man denne pynten på dørene. Og på innsiden hører man sirkus-musikk mens man tisser en skvett 😀

 

 

Man kan sitte her og sminke seg litt om man skulle få lyst…

 

Men jeg skyndte meg heller tilbake til denne herlige damen. En strålende tirsdag i “manesjen”.

 

 

 

#sirkus #restaurant #vennskap

 

 

 

6 kommentarer
    1. Akkurat 😀 Ja det skal være kommet en Pincho til Oslo. Sendte jo tips til deg om Pincho kjeden når du/dere var i `Karlstad. Den kjeden har jo restauranter i omtrent hver by i Sverige 😀 Takk for titten 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg