Siste dag med påskekake

 

 

Ja…jeg står her og henger jeg. Kommet meg inn i varmen. Ventet på DEG. Som du ser er det fremdeles LITT igjen av påske-kaken min: Gul kake, suksessterte osv. Og den er IKKE blitt sur selv om den har stått her  en stund! Så vet du DET! 😀 Ikke en gang JEG er sur, selv om jeg har stått her LEEENGE nå….

Neida…blid som ei lerke jeg. Har nemlig noen positive ting å fortelle deg. Som vanlig her på cafeen er det de hyggelige vi har opplevd som skal få fokuset. Og i dag er det flere ting også som jeg kan trekke fram:

  • Jeg har fått meg en liten tur i det “friske” været.  Tror nesten jeg begynner å få litt “påskefarge”, det vil si LITT mindre blåhvit enn til vanlig 🙂 
  • Jeg har filmet mer med Salt og Pepper, og det er SÅ moro. De har vært ganske medgjørlige i dag, og vi har fått et par fine klipp fra slottet med kroner og alt. Du får se råmateriealet i kveld.
  • Jeg er frisk, både fysisk og mentalt, og klarer fremdeles å glede meg over småting i hverdagen. Jeg klarer også å “stenge ute” coronaen noen timer hver dag fra hjernen, og det tror jeg er viktig. 

 

 

  • Jeg heklet ferdig en påske-tunika i går, som jeg blir skikkelig glad av å ta på meg 🙂 

 

 

 

 

Hva har du opplevd av hyggelige ting siste dagene? 🙂

 

 

 

#glede #cafe #positivt #fokus

3 kommentarer
    1. Huff, nå ble jeg for sen innom kafeen din igjen… Klarer visst ikke å forholde meg til åpningstider for tida… 😀 Gult er kult, og den gule tunikaen er superfin! 😉

    2. Så fin du ble. Flinke du. Her ble det skogstur i dag og det var deilig. Sol, skyer, vind og snø!!!!! Litt av et vær, men kosa meg. Klem til deg du vakre. Koselig med din kafé!!!😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg