Siste krampetrekninger…

 

Det er noe med å lære seg å tyne MAKS ut av ferien. Og det har jeg gjort i dag..

Vanligvis ville jeg nesten avsluttet ferien i går, gått inn i “grue-meg” modus allerede i går kveld, for så å sitte å LIDE meg gjennom dagen i dag hjemme, for virkelig å ta “kverken” på hele ferien liksom..

Men ferien og moroa trengte da virkelig ikke å være HELT slutt i dag! Så etter å ha vasket litt hus igjen dro jeg på kafe med Oslopadda. Og etterpå vandret jeg langs Akerselva. Tenkte foto-oppdrag og bare var i feriemodus…Fremdeles ja..

 

Og det er jo egentlig INGENTING som tilsier at jeg ikke kan ha det litt moro også når jobben har begynt. Selv om jeg ikke har FRI! 
Litt mer rammer det er så…men finner man rette måten så kan man gjøre moro og fjas også på jobb 🙂

 

Kos deg med kvelden. I morgen er det en ny dag, med massevis av nye muligheter 🙂 

 

God natt! ❤️

 

3 kommentarer
    1. Det er bare å nyte til the bitter end.☀️🤗
      Og så hoppe plums i det i morgen tidlig.🤗👍🏻
      Fin innstilling og jeg er helt sikker på at du rekker litt sprell innimellom jobbing også.😎🤪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg