Sjuklingen har luftet “nebbet”

 

 

Vært sofa-dyr nå i 4 dager. Og det passer utmerket når man ikke er i form. 
I dag hadde jeg time hos legen, og fikk bekreftet at jeg ikke var halsbetennelse-smittsom. Så da unnet jeg meg en liten tur på “Cultivate”.

Mens isen min smeltet i handleposen (ja…jeg glemte den) koste jeg meg med en kaffe så klart, og chia-havregrøt, med vaniljekrem og rørte bær. Fantastisk! 🙂

 

 

 

Jeg er kjent for å være “sunn” fram til 18 hver dag. 
Da hagler det innpå med sjokolade og is og annet som ikke er SÅ bra… Så nå vet du hva JEG holder på med 😀

Ha en fin kveld!!

 

 

 

9 kommentarer
    1. Bra at du er på beina igjen. Kos deg med hverdagens små ting og vri deg unna covid. Det er fredag og da man kan kose deg med varm drikke. Er meldt mye rart vær utover. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg