Skal- skal ikke..

 

Jeg trenger litt hjelp her…Eller jeg KLARER det vel selv 😉

Men en liten avgjørelse som skal tas, og kunne vært godt med litt meninger om saken for å si det sånn .. He-he..

 

Jeg har nemlig vært på shopping i dag.. Eller SKULLE shoppe. Ikke kjøpt en skjiiiit.  Møtte Åshild i 11-tida.  Trikken til Storo-senteret. For søsters har jo aldri vært der. Det måtte vi få en endring på…

 

 

Vi er veeeeldig sunne av oss! I alle fall før kl 17… Salat og vann til lunsj..

 

 

 

Jeg har pyntet meg med den nye smykket jeg fikk til jul av Åshild.

 

 

 

Så var det runde på runde i etasjene, men ikke noe som fristet særlig… Annet enn denne cord-fløyel-jumpsuiten under her… Var LITT i tvil om jeg skulle kjøpe den. Vinrød, med sleng, skikkelig 70-talls. Og jeg er jo en ekte hippie, så jeg BØR kanskje kjøpe den.. Kjøpte den IKKE.

Men Storo er jo der i morgen også…ikke sant?

 

BØR jeg kjøpe den kanskje? Hva tenker du?

 

17 kommentarer

Siste innlegg