Skallebank og null hull

 

 

Startet dagen riktig så utsovet, frisk og pigg.
Hadde mye å gjøre på jobb. Morsomme ting egentlig. Men mange sidespor på veien, og mye skjermjobbing. Brått var “skallebanken” fra helvete på plass. Mot slutten av dagen ganske ille, men måtte holde ut siden jeg skulle til tannlegen sent på ettermiddagen.

Og når man kommer ut med NULL HULL så smiler man, selv om man har aldri så vondt i hodet 🙂

Da var det år til neste gang igjen. 
Tannlegen er en flott dame, bare 10 år yngre enn meg, og ganske så morsom og hyggelig egentlig. Nesten litt trist at det er et år til neste gang. 

Jeg har hatt noen fæle opplevelser i tannlegestolen. Før jeg begynte hos henne. Bedøvelser som ikke virket ved rotfylling osv. Hun jeg har nå forstår min tannlegeskrekk, og er superflink med informasjon underveis.

Vel…i dag smiler jeg fra øre til øre i alle fall, selv om skallebanken er intakt…

 

Har du tannlegeskrekk?

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Gratulerer med null hull, – en skikkelig god følelse! 🥰 Jeg liker ikke å gå til tannlegen, men det er noe man må. Viktig å ha en forståelsesfull tannlege, og jeg har også mine dårlige minner fra barndommen.

    2. JA! Du er heldig du 😚 Og æ ønske mæ din tannlege til jul 🙏🏻 klarer ikke helt å komme over dette at ei voksen dame skal skjelve og kaldsvette når jeg tar i tlf for å ringe 😳 så om det finnes, ønsker jeg alle gode råd for å komme over dette 🙏🏻🤗

    3. Så bra med null hull. Men ikke godt med hodet slik overhode.
      God bedring.
      Jeg har hatt tannlegeskrekk så det holdt, men har også en veldig søt og hyggelig tannlegedame 🙂

    4. må innrømme att jeg knytter meg i tannlegestolen ja ,ikke noe er bedre enn null hull ,venter på innkallelse jeg også .
      Den hodepinen hørtes ikke god ut ,håper det går fort over igjen ,go klem

    5. Jeg er ikke glad i tannlegen, nei – ikke akkurat skrekk, men veldig ubehagelig! Heldigvis har jeg “verdens beste tannlege”! En kjekk yngre kar som er veldig forståelsesfull og dyktig! Gull…. 🙂 god bedring av hodepinen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg