Skikkelig strålende surredag!

Dette har vært en stålende surredag. 
Strålende sol.
Strålende innhold. 

Jobbet en time på mårran…

 

Så var det avgårde til tannlegen. Ordne fortennene. De har mistet litt av emaljen, og blitt mer og mer misfarget. Selvfølgelig Coronaens skyld at det ble sånn også… Jeg har verdens hyggeligste tannlege, så selv om jeg gruer meg og har litt tannlegeskrekk, så er det ikke SÅ ille faktisk.

I dag skulle det legges på nytt lag, til beskyttelse….og LITT pga det kosmetiske så klart…Vil jo kunne smile fint. Rart hvordan slik misfarging gjør at man kvier seg for å smile som vanlig…

 

Vel…nå kan jeg smile så bredt som bare det i alle fall! Så det er altså derfor jeg ser litt “rar” ut på dette bildet. Glise-bilde! 😀
Så hjem å jobbe litt mer. Ikke lange stunden, for jeg hadde bestemt å avspasere litt. 

 

Etterpå møtte jeg Anna-Lena, du vet bestisen min. Kjempekoselig! Kafè, skravling og en liten tur. 

 

 

Det var kommet noen “raringer” i Sofienbergparken 😀 Vet ikke hva de skulle forestille…Fugler kanskje? Rare og søte var de i alle fall.

 

 

 

En skikkelig surredag, ikke mye fornuftig, men en skikkelig deilig torsdag 🙂 

 

 

#torsdag #glede #hverdag

17 kommentarer
    1. Superfint glis! 😀 Sekretæren til tannlegen min ringte i dag, men jeg sa jeg godt kunne vente… og heller ta en tannlegetime til høsten… Fint å utsette det skumle besøket hos tannlegen, som forresten heter Wold (tannlegevold… phew)!

      1. Ha-ha, tannlege-vold…. 😀 Jeg synes det var deilig få det gjort. Har ventet lenge på å få sjekket tennene. Ingen hull, men dette måtte gjøres 🙂

    2. Så fint smil søs, du burde smile hele dagen lang <3 Tannlegen, der sa du noe. Har ikke vært der på evigheter og skal ikke før de må taue meg inn hahaha Deilig med en surredag når man både kan være med bestisen og få de fine tenna <3 gooodklæmme 🙂

    3. Godt å få ordnet tennene. Jeg hadde stort mellomrom mellom fortennene i barndommen, og smilte aldri på bilder. Kule raringer da, artig med noe nytt og spennende materiale. Greit med litt fri når været er så bra, – jeg tok meg også fri idag. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg