Skjønte du det?

 

 

 

På julaften la jeg ut en aldri så liten nøtt. Du skulle prøve å se hva jeg sa på tegnspråkvideoen under her. Og mange hadde helt rett.

Det er IKKE juks å se på munnen. Det er det vi gjør mest av når vi avleser tegnspråk. ELLER…det er i alle fall en like stor del som tegnene. Så bare se på munnen du. 

Jeg må jo avsløre svaret litt tett opptil nøtta, så ikke du glemmer. 

 

Og det jeg sa var: 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=AzSfF3aER14

 

 

 

 

 

Tegnspråk: HEI- I-DAG- JULAFTEN. JEG-ØNSKER DERE-GOD-JUL-JEG

Norsk: “Hei! I det er det julaften. Jeg ønsker dere god jul!”

 

 

#tegnspråk #jul

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg