Skogens dronning?

 

 

Skal vel ikke akkurat skryte på meg å være skogens dronning. Jeg er nemlig livredd skogens konge….
Og på turen i dag ble det ganske mye spor av han etter hvert…

 

 

Det var veldig vakkert innover i skogen.
Vi brukte bilveien for det var mye snø oppover i skogen.

 

 

Deilig med minus 4 grader, masse varme klær og tursekk med mat i.  Vakkert lys var det også.. Skikkelig vinterlandskap…

 

 

Etter hvert ble det mer og mer spor av skogens konge, med barn.. Så da Anna-Lena foreslo at vi skulle snu (fordi vi hadde gått langt nok), så synes jeg det var HELT greit. Jeg MÅ ikke se skogens konge når jeg er her oppe….

 

 

Ganske fornøyd med turen og innsatsen. Det ble 1 mil.
Og jeg har ikke bare BRUKT energi, men faktisk fått en del også 🙂

 

 

 

25 kommentarer

Siste innlegg