Skogstroll??

 

Av og til kan jeg være litt “trollete”… Ikke så VELDIG kanskje, men bittelitt rampete, kranglete og ikke alltid SÅ lett å ha med å gjøre. Selv om jeg som regel tror det selv… 
Sånn er det vel med oss alle? Vi har flere sider enn bare EN liksom. 
Selv de SNILLESTE AV OSS kan bli litt ugreie innimellom…i andres øyne i det minste.

Jeg har nok ikke så MYE troll i meg må jeg innrømme. 
Nesten aldri sint. Ikke så veldig sur heller. 
MEN…jeg kan bli ganske så irritert innimellom, når jeg synes folk tråkker over grensene mine på en eller annen måte. 

 

 

I skogen derimot er jeg nok for det meste blid og glad. Og litt mer huldrete enn jeg er trollete 😉 

 

 

 

Ble en liten photoshoot med den nye kjolen min altså… 

 

 

6 kommentarer
    1. Tenker på deg som snill og grei..litt irritert av og til må være lov<3 Så nydelige bilder..og kjolen passa deg perfekt <3 Sommerklem fra Mjøndalen <3

    2. nei du er nok ikke mye troll ,fin sommerkjole ,deilig å kunne kaste litt varme klær ,kledde av meg eg også i dag men kledde på meg like fort ,kald nordavind så det var ikke dagen for å kle av seg

    3. Åh, husker du kjøpte deg nye kjoler.🥰 Så fin og sommerlig, og ser veldig behagelig ut på også! 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg