Skrytepaven!

 

 

Jeg har trent! Det er jeg stolt av! Fordi jeg før ikke gjorde det , og nå har jeg kommet i gang siste året. Litt forkjøla fremdeles, men fikk kommet i gang igjen etter 3 uker pause. Stolt!

Jeg har en blogg! Det er jeg stolt av! Fordi jeg før ikke kunne noe om digitale saker, og etter 10 år på blogg kan mye mer, og har gjort sinnsykt mye morsomt på denne plattformen. Utfordringer, konkurranser, julekalender, tegnet, skrevet dikt og noveller, laget videoer. Stolt!

 

 

Jeg er flink til å ta vare på vennene mine, flink til å se mennesker og la dem skinne. Jeg er flink til å skinne selv, uten å ta luven i fra andre. Stolt!

Jeg er snill og grei og god i jobben min. Stolt!

 

 

Jeg er flink til å skryte og være stolt av meg selv, fordi jeg mener at det er viktig, og ikke skader noen andre. Stolt!

Skrytepave?

Pøh!

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg