“Skummel” netthandel..

 

Det er ikke det at de tingene jeg skulle kjøpe var så fryktelig skumle.. Ingen våpenkjøp eller pirater innblandet i handelen….Neida… Det er mer det at jeg synes netthandel er litt skummelt. Lurer alltid på om det er et EKTE sted jeg handler fra, eller om det er noe lureri som bare fralurer meg banknummer og identifikasjonsopplysninger. At det kommer slett ingenting tilbake til Frodithen, men at jeg får meg en smekk over fingrene og aldri vil handle på nett noen gang mer… 

Men jeg TROR dette er et ekte sted.. Og i så tilfelle er det denne kåpen jeg får tilsendt i posten ganske så snart 🙂 Fin ikke sant. Herlig farge og fint pyntet til en vår i anmarsj 🙂

 

 

 

 

Den var bare så fin synes jeg, så jeg MÅTTE bare være litt “vågal” og innlate meg på sånn “skummel” netthandel.
Blir fint å flagre rundt i denne før jeg kan flagre rundt i de letteste sommerkjolene..

 

#shopping #klær

25 kommentarer
    1. Jeg har handlet en del på nett det siste året, med vekslende hell. Jeg fikk også advarsler fra folk på Facebook i ett av tilfellene. Da skrev jeg til de som solgte produktet, og truet med politianmeldelse hvis det ikke kom noen vare. Da kom det, gitt! Husker ikke nå hva det var. Mye av dette kommer fra Kina, og det er utrolig at det kommer fram akkurat til min adresse. De kan litt om logistikk!
      Lykke til! Krysser fingre for at jakka kommer fram til deg!

    2. Den kåpa så jeg på også, men jeg handler ikke klær på nett. Men jeg har venninner som har forsøkt seg som deg. En fikk en kjole som slett ikke passet, en annen ventet i evigheter og fikk noe skikkelig lekkert til slutt. Vi får krysse fingrene for at du får den kåpa, for den er så vakker, på bildet!!!!! Klemsiklem:)

    3. Fin jakke den der. Mye fint på nettet så jeg skjønner at et er mange som blir fristet. Friske farger og former for både damer og herrer. For min del så kjøper jeg alltid klær i butikken. Det er mere morsomt, sosialt og dessuten kan man prøve klær.
      Netthandel er greit men det og gå i en fyssisk butikk kan aldri erstatte nettbutikk. Ha en fin dag.

      1. Jeg fikk beskjed av noen i går om at dette var en skikkelig dårlig nettbutikk, av og til leverer de ikke en gang, og vanskelig å få kontakt. De varene som kommer er ikke som de blir presentert. Jeg blir ikke forundret om det ikke kommer noe. IKKE kjøp på nett, og i alle fall ikke denne kåpen 😮

    4. Og den kåpa var jo bare lekker!

      Hvilken nettside er det fra? Jeg er inne på “bare” de sidene jeg mener er trygge… slik som GARNIUS og XXL 😀 hehehe

      Kåpa er jo helt DEG den frodith! Strålende vakker!

    5. Skikkelig kul og den er jo helt deg. Kjøpte en kjole på nett som skulle være masse lapper og forskjellig tøy som var sydd sammen men fikk en ybertynn polyesterkjole med trykk. Krysser fingrene at du får det du har bestilt søs <3 Jeg handler mye på nett, masse og det går som regel bra 🙂

    6. Denne kåpen nærmest ropte på deg. Håper du blir fornøyd. Jeg har ikke handlet så mye på nett, mest garn… Nå i romjulen har jeg derimot vært og bestilt både garn og glass på nett. Butikken jeg skulle handle i var utsolgt så da var det greit å bare bestille på nett og få dem helt hjem. Enkelt! Godt nytt år forresten 🙂

    7. Flott kåpe i Frodith-farger.😃 Jeg har handlet mye på nett og har aldri opplevd at jeg ikke har fått varen. Ikke noe annet muffens heller. Det har hendt at det har tatt tid før bestillinga har kommet og da har jeg jo blitt skeptisk.

      1. Dette er antagelig en tullebutikk, jeg fikk noen tilbakemeldinger på Facebook i går. Mange som ikke har fått varene, når de kommer er det helt annet enn beskrevet. Se innlegget mitt i dag 😛 Æsj! Skal aldri mer handle på nett 🙁

      1. Ser ut som jeg ikke får noe som helst.. Se dagens innlegg. Men jeg krysser fingrene, og at den ikke er HELT grusom, hvis den kommer.. Klem

    8. Har vært skremt selv en gang og to, men nå nærmer jeg meg svart belte i kjøp over nett! Flere av julegavene kom fra netthandel og det er greit i disse tider, men også fremover.
      Nydelig kåpe til deg da, sommerfugl som du jo er <3

    9. ja noen nettbutikker kan være skumle med uærlige hensikter,krysser fingrane for att dette er et skikkelig et :=) og jeg må innrømme att jeg har tittet på den kåpen jeg også når den har dukket opp i reklame :=) men jeg har ikke bestilt,blir spennende da hva du synes om den når du får den

    10. Oj så kul den var. Spennende å se om kvaliteten er som du ønsker, men det henger jo ofte sammen med pris, jeg har dummet meg med å kjøpe ting som er alt for billig til å være sann. Og fått det jeg har betalt for. Men jeg har alltid fått det jeg har kjøpt 🙂 Så herlig at du liker sjalet, så det fikk kjørt seg på taket i går igjen 🙂 God lørdagskveld 🙂 klem

      1. Sjalet er topp 😊Jeg skal skape en ny trend. Eller egentlig er vel hodesjal brukt mye i andre miljøer og til andre tider her i landet også. Mamma brukte det mye, ung som gammel. Spesielt den fargen på dette sjalet gjør meg jo så fin 😊. Kåpen kostet 550. Håper den ikke er skikkelig dritt i stoffet, jeg kjøpte også et par billige nett-kjoler. Stoffet var som dusjforheng 🙄 Klemmer 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg