Slentrende søndag..

 

En søndag med lav puls. 
Ja..søndagen altså.. Ikke jeg. Normal puls på denne jenta. 
Men.. deilig med en søndag i slow-motion. 

Vasket et rom. Vasket litt klær.(på vaskebrettet så klart :-D) Hvem vasker egentlig klær liksom? Ingen! Det er det en maskin som tar seg av. Men høres aktivt ut 😀

Var innom Cultivate , drakk kaffe og så på livet. Utafor vinduet…

 

 

Var innom noen av de 20 søndagsåpne butikkene på Løkka. Ulovlig åpne. Ja vel, men ikke jeg som blir arrestert hvis “noen” skulle begynne å bry seg om at de holder åpent… Fant ikke noe jeg ville kjøpe. Men så en rød glitter-kjole jeg sikkert burde ha om jeg skal gå på en rød løper en gang.. Man vet jo aldri.. 😀

 

 

Laget middag og vasket opp.
i det store og hele ikke store syslene på en søndag. 
Men ååååå hvor deilig det har vært 🙂

 

 

Har du hatt en bra søndag?

 

 

11 kommentarer
    1. Hørtes ut som en veldig deilig søndag. Og du «vasker» klær…med at du legger de inn i maskina og gjerne henger de opp, så litt er det med det 😀

    2. Hørtes ut som en perfekt søndag 🥰 Mye lekre kjoler, og den med spindelvev og roser var ekstra fin 🥰 Min søndag var ikke så avslappende, for jeg holdt jo på med julegardiner og duker. Håper onsdagen din blir fin 🤗

    3. Artig meg litt oppdatering fra deg. Jeg har vært lenge fraværende. livet krever sitt:)
      Jeg må ta fatt på husrengjøring snart også:)

    4. Den jakken er bare så fiiin! Så den i det andre innlegget også, men du sa ikke hvor du hadde fått fatt i den🤔… ønsker deg en god mandag når du våkner

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg