Slik skal en hverdag være!

 

Dette var hverdagen sin som det smakte “helg” av kan man si. 
Det gjelder å ta tak i de dagene man får, og VRI det beste ut av dem. Jeg VET jo det til vanlig også, men ikke alltid jeg orker å “vri så hardt”.  

Mange ganger, spesielt når høsten er i gang, blir jeg liksom “fanget” litt. Det dukker opp noen høstmonstre  sånn i “overgangen” og det tar et kraftig grep i meg og prøver å hindre meg både i det ene og det andre. Lever så klart for full guffe i helgene, men hverdagene bare jager avgårde liksom… MEN i dag var slik en hverdag burde være mye oftere 🙂 

 

Avspaserte litt, og stakk med T-banen for å møte verdens beste kollega, som har permisjon fra min jobb i år. Men hun er jo fremdeles verdens bese kollega!! 
Som jeg har savnet henne!!

Vi har jo vært Knoll og Tott, Pompel og Pilt..ja to- som har jobbet side om side i 8-9 år nå, og kjent hverandre enda lenger. Det har liksom kjentes litt om å ha mistet den andre halv-delen, hva jobb angår. Vi vet jo mye om hverandre privat også, for sånn blir det når man jobber så tett, og ting skjer….

 

 

Skravla gikk fra vi satte oss, og kaker og kaffe ble stående urørt. Når man snakker tegnspråk er nemlig hendene opptatt, så kaffen ble kald og kaken nesten “sur” før vi fikk spist noe… 😀 

 

 

Snart drar vi på Gøteborg -tur sammen, og regner med å gå ned flere kilo den helgen, så mye som vi snakker …he-he…

 

En flott start på ettermiddagen <3 


(og JA…kakene smakte nydelig når vi endelig fikk smakt på dem 😀 )

 

 

#kollega #savn #vennskap

4 kommentarer
    1. Så koselig med sånne gode kolleger, som også er gode venner 😊 Lett å forstå at man prater så kaffen blir kald, noe jeg kjenner godt til selv 😆

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg