Slik skal en påske starte!

 

 

Jeg har ikke en SÅ annerledes påske enn jeg pleier jeg… Jeg pleier nemlig alltid å være i byen i påsken. FØR var det skikkelig deilig , pga alle andre var på fjellet og byen var tom. I ÅR er byen alt annet enn tom, for det er ikke EN på fjellet. 

ALLE var derimot i kø utenfor polet i dag, med 1 meter mellom seg så sto de omtrent i HELE Markveien. Jammen glad jeg ikke er så opptatt av polvarer 😀

Nei, MIN påske startet ikke i kø..Jeg har vært på tur med Anna-Lena. Vi gikk nesten 1 mil. Når man ikke tar kollektivt lenger i byen, så blir det å GÅ til dit hvor vi skal gå tur også. I dag ble det Ekeberg Skulptur park. På veien så jeg noen nye grafittier. 

 

 

 

 

 

 

 

 

På Ekeberg Skulpturpark var det kommet en ny skulptur som jeg ikke hadde sett før. En skikkelig artig en 😀

 

 

 

 

 

 

Vi hadde vært litt forutseende så vi hadde med oss “barer” (eh..sjokolade) og smoothie. Og koste oss litt i solveggen. Alltid godt å treffe Anna -Lena. Vi har liksom vært med på det meste sammen. Nå også dette.. Skravla går, og vi har alltid mye å prate om. Mye som IKKE handler om Corona, selv om det omgir oss hele tida.

 

 

En veldig fin start på påsken! Vi gikk ikke OPPÅ folk så mye heller.

Slik skal en påske startes ja! 🙂

 

 

Hvis du ikke har sett “spillefilmen” med Salt og Pepper, så er den HER.

 

 

#påske #tur #vennskap

14 kommentarer
    1. Høres ut som en fin start på påsken 🙂 Jeg er ikke spesielt opptatt av polvarer selv, og blir alltid like overrasket over at et par dager stengt som regel betyr laaange køer, hehe. Jeg synes graffiti er imponerende, skjønner ikke hvordan man får det til. Ha en god kveld og en fin påske <3

    2. Flott den skulpturen. Var der i fjor sommer. Et fint sted. Og ja… klokt å snakke om andre ting enn koronaen. Den er jo der og vi blir minnet om den stadig, men vi må “huske på å glemme” litt også!🥰

    3. For en herlig tur, ig stilig skulptur. Og dere holder avstand ser jeg 🙂 Ferien i år blir nok helt annerledes enn tidligere år, så kanskje jeg kan få meg en tur til den skulpturparken. Er litt over middels glad i all slags skulpturer nemlig. Norgesferie blir det i alle fall. Nyt påsken i byen, selv om det er litt flere folk der i år. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg