Slow motion

 

Dagen i dag har gått i slow-motion. Lite gjort. Både fornuftig og ufornuftig.. Men har vært utendørs litt. På kafe to ganger. Har jaktet på stolper. Og må jo så tisse innimellom, fordi jeg drikker kaffe på kafe. Så da er det liksom å finne en ny kafe, for å gå på do. Kan ikke bare gå inn og gå på do, så da blir det gjerne en kaffe etterpå… Så går jeg videre…. Og så…ja du skjønner? Så er det å finne ny kafe med ny do…

 

 

 

 

 

Fant jo noen fin vegg-kunstverk mens jeg jaktet på stolper. Stolper var det IKKE lett å finne, eller jeg fant dem, men fikk ikke tilgang på dem. En var stengt inne bak høye gjerder der de forbereder Øya-festivalen. Den må tas en annen gang..

 

 

 

 

Men jeg har i alle fall vært utendørs i sola. Og kost meg. Gått sakte rundt. Som livet ellers om dagen. I slow motion… Deilig 🙂

 

 

I morgen blir det mer stolpejakt, med Mammaen Til Lille Supermann 🙂

 

10 kommentarer

    1. Du har blitt en racer på stolpejakt! 😀👍 Hvilket nivå har du kommet opp på? Flott street-art også, og kafébesøk er ikke så dumt for å fylle på med energi 😊

      1. Jeg er ikke noe høyt opp. Har ikke tatt mange stolper eller områder. Og bare ET ferdig i år 😀 Tar litt her og der, og rykk og napp. Skal sjekke etterpå hvilket nivå 😉

        1. Jeg har ikke tatt så mange iår, – tror jeg bare er på nivå 6 😊 Håper å rekke noen flere, for sesongen varer vel ut oktober tror jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg