Små fine ting

 

 

Sitter her etter første arbeidsdag på en stund, og har noen dager foran meg som er fine i seg selv. Altså arbeidet, det å stå opp om mårran å gå til jobb. Fint i seg selv det. Mange har ikke jobb, eller kan ikke gå på jobb av ulike årsaker. Men jeg KAN! Og jeg har i tillegg en fin jobb, med flotte kolleger.

Men jeg er jo ganske god på å skape meg små rom av glede over andre fine ting også. Som ikke handler om jobb. Og foran meg nå ligger små fine ting, som jeg gleder meg til:

  • Skal møte Mammaen til Lille Supermann etter jobben i morgen
  • Skal til frisøren på lørdag
  • Middag med bestisen en dag
  • Trene torsdag og i helgen (ja trene er OGSÅ fint!! 😀 )

 

 

3 kommentarer
    1. Små, fine ting er de aller beste ❤️. Jeg gleder meg til kunstutstilling i morgen, med to gode venner. Skal se vi finner en go’bit til magen også 😃.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg