Små “ladestasjoner”

 

 

Det gjelder å finne små “ladestasjoner” i hverdagen. Små fine ting som gir deg litt energi.. Som om du skulle være en liten el-bil eller en bensin-bil for den saks skyld. 

Svupp! Inn på en “ladestasjon”! Blir der nok til å få fylt opp igjen batteriet, slik at man er klar for å ta fått på hverdagens små og store utfordringer. Slike “ladestasjoner” er gull i seg selv MENS man gjør det, men sitter også i kroppen i flere dager etterpå. Så det er kun påfyll. 

 

 

I dag skal jeg på en sånn “ladestasjon”. Jeg var her for et par år siden også, omtrent på denne tiden. Da tok jeg disse bildene under her.  I dag blir det nok litt annet å knipse bilder av. 

 

 

Høst var det i alle fall. Sol var det…som i dag også.
Jeg matchet blomstene den gangen i 2017. Og fnisete var jeg av å likne “Oksen Ferdinand” 😀

 

 

Gleder meg til nok en dag ute. I solen, blant blomster og trær. I en av Oslos “ladestasjoner”. 

 

 

 

Ser du hvor det er?

 

 

 

#lading #energi #høst

16 kommentarer
    1. Jeg har ladet batteriene mine idag. Fjelltur i nydelig område med hunder og fotoapparat. Men vi holdt på å blåse bort! Men så utrolig herlig når en kommer hjem, har spist middag og funnet sofaen.

    2. Ser deilig ut. Her bøtter regnet ned. Så jeg skal spise lunsj med en venninne istedenfor, inne på restaurant 🙂 Håper dere får en fin dag, og nydelige bilder av engle-svanen 🙂 klemmer<3

      1. Ja, det var like fint vær i dag som på disse bildene. Fint inne også når det bare bøtter 😀 Vi gikk på cafe etterpå vi også 🙂 Klemmer min venn <3

    3. jeg kjenner ikke Oslo så aner ikke hvor du er,men deilig med solskinn da,her bøtter det ned og verre skal det bli,alle løsører har vi fått beskjed om å ta i hus eller binde fast ute,snøen ligger lengre ned i fjella og ingenting minner om seinsommer,men jeg har tatt på en kjole :=) så skal jeg kose meg inne hi hi,ha en fin dag ute i goværet da

    4. Det er vel kanskje Botanisk hage på Tøyen? Kos deg uansett! Vakre bilder. Og jeg tror helt sikkert at du får tatt vakre bilder denne gangen også, for sola skinner på Østlandet i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg