Små lykkestråler

 

En time i solen er verdens billigste terapi-time. Ikke det at jeg trenger så mye terapi akkurat, men du skjønner hva jeg mener? 

At solen bringer med seg små lykkestråler er det i alle fall ingen tvil om!

 

 

Det ble ikke LAAANGE turen, men en liten time i solen var skikkelig deilig. 

 

Kirkespir mot en ensfarget blå himmel…

 

 

 

 

 

 

Deilig frisk luft… (eller så frisk den kan bli midt i byen 😀 )

 

 

 

En liten time på kafè med kaldgrøt med havre chiafrø, og kaffe latte…

 

 

 

 

 

Et par timer senere ruslet jeg glad og fornøyd inn døren hjemme. Møtet med små lykkestråler gjorde godt. 

Er det vår snart kanskje? 😉

 

 

 

#tur #sol #livet

 

13 kommentarer
    1. Ja, la oss håpe at VÅREN kommer tidlig i år. Før vi drukner … Fikk litt sol i går vi også, men det var ikke mange strålene før det plaska ned igjen. Men litt er bedre enn ikke noe.

    2. Så koselig innlegg om lykkestråler. Her også skinte sola i går og jeg gikk meg en fin tur i skogen i nærheten. Man trenger slett ikke bestige de største fjell for å kjenne lykke. Tusen takk for et fint ord. Lykkestråler! Klem 🙂

    3. Ååååå jeg savner å rusle rundt i Oslo 😀 Kommer ut på våren – en tur – og blir noen dager – og da håper jeg på lykkestråler sammen med deg <3

      Flotte bilder fra en herlig tur som gir lykke og vitaminer og energi 🙂

      Klem og god mandag til deg kjekke frodith <3

    4. For et deilig vær 😀 Vi var på en liten rusletur med hundene på formiddagen i dag og da var solen så sterk at vi sleit med å se noe- men herlighet, vi klager ikke på solen altså for den er ganske dypt savnet 🙂 Fine bilder av deg 😀

    5. Åh nå ble jeg litt misunnelig, det hørtes ut som små lykkestråler verdt å få med seg. Det er rart hvor mye man kjenner på hva det betyr med små turer ute når man ikke kan gå ut å nyte dagen. For i dag har jeg vært opptatt hele dagen og ikke hatt tid til en tur ut. Godt å se at du har kost deg <3 <3 <3

    6. Så både fredelig og koselig ut 🙂 Våren har ikke jeg tenkt å begynne å tenke på før om noen måneder 😀 Sånn er det bare 🙂

    7. Kjempefine og nydelige bilder 🙂 Blir i godt humør av å se på bildene dine 🙂

      Det å kjenne strålene fra solen er terapi nå i disse dager ja 🙂 Synes det er kjempeherlig når jeg ser ut nå kl.15.26 at vi har lysere ettermiddag 🙂 Kjempeherlig 🙂 Det er tre uker siden solen snudde.

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg