Smått og stort om Frodith

 

 

STJÆLT denne hederlig og redelig hos sjefskaninen på blogg.no. Eller han er vel den eneste kaninen i navnet…  Så her er en liten oppsummering av noen små fakta-greier om Frodith, som startet hos Bunny.blogg.no og siden spredte seg rundt OVERALT på blogg.no

💐Ekteskap: 0
💔 Skilsmisser: 0
💍 Forlovelser: 0 ( trenger ikke det når man lover inni seg 🙂 )
🍼 Barn: 0
👵 Barnebarn: 0
🐩 Husdyr: 2 – hvis tøyrottene Salt og Pepper kan telle med her❤️

 

(her fra en 1. mai- demo)

🚑 Operasjoner: Jepp. Operert for skjeling som 4 åring. Og fjernet skjoldbruskkjertelen som voksen og en cyste.
✒ Tatoveringer: Nei…aldri hatt lyst på heller
💎 Piercinger: Hvis ørene gjelder, ja. Og kunne tenkt meg en i nesen, men lurer på om jeg er for “gammel”
🔫 Skutt med pistol: Nei, verken skutt selv, eller blitt truffet
✋ Sluttet i en jobb: Litt usikker her… Hadde perm fra min nåværende jobb et år, for å prøve en annen jobb. Og den ANDRE jobben sluttet jeg jo i etter et år…Teller det? 😀
📺 Ikke sånn at noen har sett meg tror jeg… Teller det med lyd? Jeg var publikum en gang, men tror ikke det ble filmet ut mot publikum, men jeg VAR jo på programmet… Hm…
🌅 Vært på en øy: Ja, massevis.  Noen i Norge. Bodde 5 uker på Hudøy, som leder på feriekoloniene.  Og har vært på en HAUG i Hellas…

🦌 Kjørt på ett rådyr: Nei, kjører ikke bil, har ikke lappen en gang… Har så vidt SETT et rådyr “live” jeg..
😥 Grått over noen: Ja, mange ganger
❤ Blitt forelsket: Ja, og aller mest i Hr Frodith <3

 

😪 Sett noen dø: Ja, pappa. Det var veldig trist, og en litt spesiell opplevelse når livet “slukker”
🇺🇸 Vært i USA: Nei. Ikke hatt lyst heller. 
🚑 Kjørt i ambulanse: Ja, en gang. Satt oppreist, sammen med venninne. Vi hadde “taka” med bil. Men var egentlig i fin form. 
🎤 Sunget karaoke: Så vidt en gang, sammen med flere andre på scenen. 
🏂 Kjørt utfor/slalom: Ja, slalåm. Men skal ikke påstå jeg KAN det. Og er 25 år siden sist. Og kjørte bare et par-tre sesonger da også. 
🎿 Kjørt på vannski: Nei, og det blir nok aldri noe av heller. Er for svak både i armer, bein, mage og hele kadaveret 😛
❄ Gått på skøyter: Ja, hadde danseskøyter som liten. Har også stått mye på rulleskøyter/rollerblades som voksen. 
🏄 Har surfet: Nei
🚲 Kjørt mc: Nei
🐴 Ridd på en hest: Som liten satt jeg vel på en i en dyrepark. Som voksen: NEI. Men det har jeg egentlig satt som en utfordring til meg selv at jeg SKAL en gang. Men noen må holde den fast/! Hardt!
😵 Nesten dødd: Nei
💪 Trent på treningssenter: Ja, så vidt noen sesonger 😀
🚔 Kjørt i baksetet av en politibil: Nei. Også i min periode med mange demonstrasjoner unngikk jeg dette. Jeg var en lydig demonstrant… Var med så lenge det var lov, og gikk hjem når politiet sa fra. Jeg fikk sagt fra hva jeg mente likevel 😀 Nå har Salt og Pepper overtatt demonstrasjons-aktiviteten og uten å bli arrestert…

 

 

Sånn, det var litt om meg… Noe du ikke visste? 

 

 

3 kommentarer
    1. Får si som Halvtan Sivertsen synger “Vi vil leve lenge vi, men gammel vi vi ikke bli” . Det gjelder vel de fleste av oss. Jeg kunne nok svart ja på de fleste svarene utenom å ha kjørt politibil he he.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg