Snart jul?

 

Jeg hører de sier så.. Jeg ser de pynter som gale over alt..

Snart jul! Veldig snart til og med.. I år har jeg null og niks følelse av jul. Ulike årsaker til det, men altså julefølelsen fraværende.. nå er jeg ikke akkurat noen “julehund” til vanlig heller, men sånn helt fravær av å glede seg til jul har jeg ikke vært borti..

Meeen…jul blir det uansett, og jeg må ta meg sammen litt.. Så i dag skal jeg prøve å tenke litt på andre, og gå ut å skaffe i hus litt julegaver 😊

Snart jul dere!

 

#jul

14 kommentarer
    1. Julefølelse er så mangt, og noen ganger er den følelsen fraværende.
      Savner dine og Salt og Peppers sprell i adventstida. 😄
      Og plutselig så wr det litt Julefølelse igjen. Her kommer og går den, og jeg har litt lyst til å være ferdig med jula allerede 🙈😁😘

    2. Håper gnisten dukker opp inni deg igjen snart. Fordi du fortjener det! 💓

      Jeg har utsatt “julefølelsen” til neste jul. Satser på ganske mye jul annethvert år fremover, og derfor bare bittelitt jul i år.

    3. Der er du jo 😀 Julestemninga pleier å komme når man minst aner det. Må fylle på litt her også for det har ikke vært så mye som det pleier. Stor god førjulsklæm <3

    4. Åh, håper julefølelsen kommer etterhvert, Frodith! ❤️ Jeg må ha gjort unna litt baking, rusle rundt i julepyntede gater, åpne adventskalender osv. for å finne julegleden.

    5. Starter med gavene i morgen så da er det jul. Visa ligger til lader seg opp, det blir nok en tango med kortet fra butikk til butikk. Veit at jeg skal sende ei pakke så jeg regner med at det er kø i posten om dagen. Men posten skal leve og det er rart med slike tradisjoner.. Ha en fin kveld.

    6. Jeg håper julefølelsen dukker opp når jula faktisk er der. Det er ikke nødvendig å ha denne følelsen enda.

    7. Hei på deg. Så trivelig med et innlegg da. Nei, ikke hver jul har den vanlige forventningen og julegleden, men jul blir det likevel. Det er bare å ta det som det kommer. Det å glede andre er du flink til, så det fikser du nok i år også tenker jeg. Ønsker deg fine dager framover uansett. Klem:)

    8. Det er snart jul – og det var sååå hyggelig å se deg her i dag 😀 Laget et innlegg i tankespinn som du er med i.. da jeg savner deg i bloggverden 😀
      God klem til deg frodithen 🙂

    9. Heimen er forvandlet til et julehus, men julefølelsen glapp litt for meg forrige uke. Håper å lokke den fram igjen med litt julebakst til helgen. Hmmm, julegaver 🤔 Det er visst på tide at jeg kjøper noen jeg også.

    10. Jeg må også ta meg sammen og få kjøpt resten av julegavene, julefølelsen er på plass, men nå er det meldt regn og plussgrader snart og det er litt kjipt. Håper du har det bra, tenkte på deg i sta og plutselig var du her ❤❤

    11. så koselig å se deg ,et lite livstegn ,savner deg her inne :=) kjenner ikke så mye på julefølelsen jeg heller ,men jeg skal begynne å pusle litt nå fremover med å gjøre heimen om til et julehjem ,har begynt bittelitt så kommer det mer etterhvert,i dag skal eg lage et par julekaker :=) håper du finner litt jul du også og jeg håper det du sliter med kommer seg og blir bedre :=) klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg