Snart kommer tvillingen min!

 

 

 

 

 

Ja…snart og snart fru Blom..Jeg må vente vel og lenge, en hel måned faktisk. Men den som venter på noe godt venter som kjent ikke forgjeves. Og når Minmatgaleverden- Kjersti kommer da blir det MORO!!

Gleder meg som en unge så klart. Hun blir en helg. Og jeg planlegger noen sprell så klart. Men mulig vi trenger litt inspirasjon….? Hva ville du likt å utfordre oss med? En foto-greie altså… Noe spesielt du kunne tenke deg at vi gjennomførte?
Jeg LOVER ingenting, men er det morsomt nok så skal du ikke se bort fra at vi gjennomfører 😉

 

Ha en strålende dag! 

 

 

#besøk #bloggvenn #vennskap

9 kommentarer
    1. Det blir nok stas og veldig morro tenker jeg 😊 Som utfordring fikk jeg plutselig en ide, hvis de har begynt med det da…. Det er litt skummelt altså 😳 I Holmenkollen kan man kjøre i line fra toppen og ned mot parkeringsplassen. Tar dere utfordringen?

      Jeg hadde ikke turt selv altså, hihi!

    2. Oi, så koselig! Håper dere får en fantastisk helg sammen 🙂 Tror det blir kule bilder uansett hva dere finner på! Hadde satt kjempe stor pris på om du ville gått innom min blogg også, den er ny og jeg deler min livshistorie så langt 🙂

      1. Så koselig du var innom. Jeg tittet inn til deg også, men ser man ikke kan legge igjen kommentar. Men spennende det du forteller om da, livet er jo det, på godt og vondt.

    3. Blir nok både koselig og gøy det 🙂 Tenker dere finner på noen sprell helt uten forslag også jeg.. 🙂 Bildet her er jo skikkelig kult..begge ser liksom litt “fortvila” og elegante ut på en gang..hehe.. Klem <3

    4. Ojj,, spennende 😀 Jeg har jo før en gang sagt: “Midt på Karl Johan”, men så var det å finne ”den midten”. Men hva med på og rundt og omkring Tiger’n på Jernbanetorget,, eller ka det torget heter 😀 ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg