Snute-lufting er viktige saker..

Hei!

Har du en bra lørdag?

Jeg har vært ute og luftet snuten min i dag. Viktige saker. Siste ukene har jeg vært mye hjemme. Spesielt i ukedagene, fordi jeg føler jeg ikke REKKER så mye annet. Men helgene også har vært litt slakke, og innomhus her..

 

 

I dag var jeg i sentrum av Oslo, Byporten. Der har jeg ikke vært siden 13. mars.  Radiusen jeg har beveget meg på har vært ganske begrenset. Og NÅR Jeg har gått litt utafor nærområdet så har det vært Ekebergparken. Og KUN der.

Jeg gikk til sentrum. Trikken holder jeg meg unna. Man KAN holde seg unna mange ting, og da kan jeg jo gjøre det. Siden jeg skulle inn på senteret å se på klær, så kunne jeg i det minste GÅ til byen. Traff søsters på Byporten. Vi drakk kaffe, så på klær, tittet innom sportsbutikker. Jeg skal ha skikkelig TJUKK madrass til telttur/roadtripen vår. Sove godt er viktig saker også!

 

 

 

Jeg kjøpte INGENTING  i dag!

Har mistet helt gnisten når det gjelder å kjøpe klær tydeligvis. Den forsvant med Coronaen.. Mulig den kommer igjen. Men foreløpig klarer jeg meg visst fint med det jeg har.  Men forresten, jeg juger LITT dag 😀 Jeg kjøpte 3 truser, og et microfiber-håndkle til tur…

 

Nå er jeg tilbake og slasker i sofaen. Spiser foccacia-brød med kylling i, spiser sjokolade, spiller wordfeud. Driver dank rett og slett.. Men jammen var det godt å få luftet snuten litt. Og jammen meg skal jeg ut en tur i morgen også 😉

 

 

 

#shopping #bytur #lufting

12 kommentarer
    1. ta med ullundertøy,det er viktig når du telter ute,kan fortsatt være kalde netter :=) men det blir nok koslig og snutelufting er viktig,i dag ryddet jeg vekk 3 nett med klær som på merkelig vis har krympet hi hi ,men så var noen av dem veldig mange år gamle også ,greit å rydde unna noe før en evt. kjøper seg noe nytt :=)

    2. Godt å få kommet seg ut, og trivelig med en tur på Byporten da. Ikke alltid man trenger å kjøpe noe, – artig bare å gå og se.

    3. Veldig greit med en rekognoserings runde.. før innkjøpene starter 🙂 Og ikke minst en tur ut. Var å handla i dag, og hun skulle ha Insulin på apoteket her, og det var de fri for. Det endte med at vi måtte kjøre til nabokommunen, en tur på 2×3 mil. Så da fikk vi lufta oss litt også. Faktisk svært uvant og litt ekkelt å gå inn på sentret der………… Ha en flott søndag 🙂

    4. Det ble en lang skogstur i dag på ca 8 km. Da det tordnet og regna som verst gikk jeg inn på en utedo ved et tjern og så ut. Men etter 5 min var det over, hørte skrall langt borte. Kjøpte kun mat i dag + en pose kaffe nå i ettermiddag. Har fått noe GET-opplegg på TV som jeg ikke vil ha. Helt nytt og uvant og sykt at man må betale 99 kr hver mnd. Så jeg har sendt inn angreskjema og håper det blir som det var. Ha en fin kveld.

    5. En ganske vanlig lørdag her 🙂 Fint å komme seg en tur ut av huset..og nå åpnes vel Oslo opp stadig mer .. fortsette å følge anbefalinger men også bidra til at samfunnet kommer igang igjen sakte men sikkert :)) Nye truser er “koselig”det..og lysta på nye klær kommer kanskje om sommeren setter i gang med sol og varme… Veldig fin i kjolen du har på her da 🙂 Klem <3

    6. Roadtrip høres kult ut med sovepose og telt 🥰 tok en roadtrip til Nord-Norge men barna for noen år siden, kjempegøy 🥰❤️ Og overnattet der vi fant en seng. Så kos med bytur men vær nå forsiktig ❤️ Ting har endret seg ganske mye, kjenner jeg er nesten syk av lengsel for en cafetur og shopping. Kos deg med kvelden søs, her er magen full av yberdigg pizza ☺️😊🍕🍕🍕og snart er det mer is 🍧🧁🍡🎀❤️

    7. Så fin lørdag da…Ikke alltid man finner noe. Da er det lurt å vente, plutselig så finner man ting man bare MÅ ha…Klem og fin lørdag.

    8. Jeg var på Aker Brygge på torsdag. Det var i forbindelse med jobb. Ruslet bare ute der, mens leder var på en aktivitet. Deilig at verden har åpnet seg til ganske normal igjen. Nå føltes bare det å gå gjennom sentrum som STOR frihet. Første gang siden mars. Har ryddet i klesskap nå. Kjøpestopp her også. Har alt jeg trenger!🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg