Sol, sjø, sand, skygger og støvete søstre …

 

 

Startet ut veldig ren, fin og blid i dag kl 08:00. 
Planen var å stikke en tur til Hviststen på mårra-kvisten, før vi dro til huset og ryddet, kastet og vasket videre..

 

 

 

Hvitsten var helt nydelig på morgenen. Badet i sol. Helt stille. Bare bølgeskvulp og måkeskrik.  Vi måtte jo fjolle litt med skyggene så klart..

 

 

 

Det gror så vakkert på våren, og med sand og sjø i bakgrunnen blir det så flott…

 

 

 

Fine gallionsfigurer er det overalt der..

 

 

Og en vakker trekirke er det der nede også.  Her i Hviststen gikk jeg på førskolen som 6-åring..

Så dro vi til huset, der vi jobbet så svetten sprutet, støvet spratt og søstrene sitter nå svært slitne i sofaen hos søsters 😛

 

 

Her er siste bilde fra huset før vi dro til søsters i dag. Den gamle tapeten befinner seg fremdeles på veggene der ute. Barnerommet  mitt 🙂 

 

 

Har du hatt en bra dag?

 

 

#landet #støv #rydding #sjø #hvitsten

 

 

 

10 kommentarer
      1. Ja, ikke sant. Og jeg elsket jo gult 😀 Spennende å se hva folk synes som skal kjøpe det.. I dag blir det mest vasking og sånt. Begynner å bli ferdig med rydding og kasting. Klemmer <3

    1. I går ble det en fin dag men det starta fredag da jeg spist på Egon. Fikk unna litt klesvask og ymse. Leste litt, kunne jo reist til Oslo og opplevd mere lørdagsopera. Men blir litt ofte med hver lørdag selv om opera er fint. Hadde en rolig kveld hjemme om tok vare på meg selv.. Det blir en fin dag i dag også så vil snart bevege meg ut. Ha en fin dag.

      1. Viktig med hjemmekvelder hvor man tar vare på seg selv også. Og litt middag ute og sånt høres jo fint ut også 🙂 Kos deg på tur. Her blir det mer hus-rydding 🙂

      1. Ikke sant det er gøy med skyggebilder. Jeg er skikkelig gira på skyggebilder når jeg kommer i gang. Du må spare på skygge-bildene, for jeg har Peter Pan-konrurranse utpå sommeren HVERT ÅR. Og i Galleri Frodith 😉 Tapeten fra 70-tallet ja 😀 Jeg er jo født i 66. Og det ble vel pusset opp litt sånn midt på 70-tallet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg