Solfylt lørdag med alenetid

 

Jeg er egentlig ikke så ofte alene. Derfor er det av og til litt godt. 

 

Ruslet en tur i det fine “vårværet”.

Tok lite bilder egentlig. Var mest opptatt av å bare gå, nyte solen, tenke litt, eller IKKE tenke… Bare være i sola og NÅ-et. Se den blå himmelen da!! 

 

 

 

“La meg ned” litt for å få noen gyldne bilder i parken…

 

 

Startet ut inntullet som bare det. Livredd for å bli syk igjen. Ull, dun, turbukse, gode sko, lue, votter og alt. Men det var deilig ute. Ikke SÅ kaldt, så kunne dra ned hetta litt etter hvert 🙂

 

Avsluttet med en Chia-grøt og kaffe latte alene på cafe. Deilig det også. Tittet på folk, spise litt, bare være alene og se på verden.

 

 

 

Har du hatt en fin lørdag?

 

 

 

#lørdag #alenetid

11 kommentarer
    1. deilig å kose seg ,litt alene tid er godt ja :=) trenger litt begge deler ,og så deilig dere har sol :=)
      Her har det virkelig snødd og lagt seg en 10 – 15 cm tenker eg kanskje bittelitt mer,men det har melt regn til i morgen og 6-7 + grader så tror ikke denne snøen blir liggande,håper ikke det,iallefall ikke så lenge jeg ikke får ha på sko og kunne belaste foten igjen :=)

    2. Så fint du kom deg ut i sola. Det skulle jeg også, men så jobbet jeg videre med selvangivelsen og brått var det kvelden: Merkelig så fort tiden går. Men etterpå har jeg kost meg med litt strikking, og nå blir det brus og litt gotteri! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg