Solfylte og glade dager

 

Jammen er jeg glad at solen er her!
Jammen er jeg glad for at den GIR det den gir: glede, lys, varme og løfter om fine tider. 

 

Jammen er jeg glad jeg har mange kjoler, som jeg kan blafre rundt med når solen er her…

 

Jammen er jeg glad jeg har påskeferie, to gule venner og at jeg kan hekle. Kjøpt mer garn og skal hekle meg gul lue. 

 

 

Jammen er jeg glad jeg har en venninne som Kari, som vil møte meg i parken, gå tur og ta bilder <3

 

 

Jammen er jeg glad jeg har evnen til å se gleden i en klar skygge. Fordi den får meg til å tenke foto og kreativitet på en annen måte..

 

 

 

 

Jammen er jeg glad!!

 

 

 

#dikt #glede

7 kommentarer
    1. Kjempekoselig og positivt blogginnlegg 🙂

      Det har vært sol og blå himmel hos oss også, men det er kjølig om nettene enda. Ser at skuddene på trærne begynner å komme, men vi trenger noen dager til med sol.

      Ønsker deg en kjempefin trisdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg